Jump to content

ik kan niet afspreken met dwayne


david

Recommended Posts

ik heb dwayne wel in mijn telefoonlijst staan maar ik kan er niks mee doen, enkel hem bellen en dan is het voicemail. ik heb ondertussen al in de 70 % dus ik zou niet weten hoe ik dit moet oplossen. iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je eerst een e-mail van Dwayne positief beantwoorden voor dat je met hem kan uitgaan. Kijk dus eens in je mails en zoek zo'n mail. ;) Verder raad ik je ook aan om Dwayne enkel te bellen op de uren dat hij wakker is (en dat is van 11:00 tot 03:00). Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Had je hem in de missie 'The Holland Play' in leven gelaten? Zo ja, dan moet je misschien even wachten totdat hij je belt om vriendschap met je te sluiten. Als je Dwanye hebt vermoord kun je uiteraad niets meer met hem doen en Playboy wil je vervolgens niet meer zien.

Edit: te sloom..

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Hij zal jou op een gegeven moment bellen om te vragen of je tijd hebt om iets met hem te doen. Na de afspraak krijg je de melding: 'Dwayne now has become your friend. He'll call you to arrange meetings. Alternately, you can call him to go out.' Dus pas daarna kan je hem bellen voor "afspraakjes".

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Als je al op 70% zit en nog steeds niet weet hoe het zit met vrienden toevoegen heb je toch ergens een afslag gemist lijkt mij. Kijk es bij je stats naar de fondness en respect die de diverse karakters hebben voor je. Als die onder de (ongeveer) 25 zit qua fondness kun je afspreken wel vergeten. Zelf ook een tijd Little Jacob verwaarloost, belt ie ook niet meer om af te spreken, en als je dan belt is ie in gesprek of bezig met 'belangrijkere zaken' zoals luieren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...