Jump to content

Metal Gear Solid 4

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen!

Ik heb laatst de demo van Metal Gear Solid 4 gedownload van de PlayStation Store en ik ben compleet weggeblazen. Ik heb altijd al van Splinter Cell gehouden, wat ook een stealth/action game is.. alleen daar mocht je vaak niet schieten of de missie werd afgebroken (in tegenstelling to Splinter Cell Double Agent, waar je vaak wel mocht schieten). In ieder geval.. ik vraag me dus of ik Metal Gear Solid 4 zou kopen? Het lijkt me echt een vet spel alleen lees ik op veel fora dat je de game eigenlijk moet spelen als je alle 4 de delen hebt gespeeld. Natuurlijk neem ik dit niet al te serieus.. maar is het waar? Of denken jullie dat ik gewoon veel lol zal hebben met Metal Gear Solid 4 zonder de vorige gespeeld te hebben? Ik ben nou wel aan beetje aan de controls gewend en hoe het hele spel werkt, maar ja... wat vinden jullie? ^_^

Alvast Bedankt! :tu:

paul007

Geplaatst:

je zegt zelf dat je het een heel vet spel vind dus ik zou het gewoon doen.

het gaat erover wat jij er van vind en niet wat andere er van vinden :tu:

Geplaatst:
je zegt zelf dat je het een heel vet spel vind dus ik zou het gewoon doen.

het gaat erover wat jij er van vind en niet wat andere er van vinden :tu:

Dat begrijp ik maar ik vroeg me gewoon af of andere het zouden aanbevelen als ik de vorige delen niet heb gespeeld. Ohw en als ik hem zou kopen, waar zou ik hem dan kopen? Want bij bol.com hebben ze alleen maar de Platinum Editie, en die heeft zo'n vreselijk lelijk hoestje. Niet dat het er vreselijk aan doet, ik ben geen verzamelaar. Maar als het anders kan voor dezelfde prijs... waarom niet? ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...