Twister24 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Ik heb al gezocht met zoekfunctie, niks gevonden VOOR DEZE VRAAG! Als ik de missie start, dan zegt hij dat ik achter die auto moet gaan stan enz. enz. in die marker enz. dat lukt allemaal wel, maar als hij ongeveer op de helft is van het stuk dat je hem moet achtervolgen, of komt z'n auto (van de drugs dealer) in een file, zodat hij niet verder kan, of hij wordt door andere auto's gebeukt ofzo, hoe kan ik dit het best verhelpen/uit de weg gaan??? PLZ HELP ME! Bewerkt: 16 maart 2009 door Twister24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Ik heb al gezocht met zoekfunctie, niks gevonden VOOR DEZE VRAAG!Als ik de missie start, dan zegt hij dat ik achter die auto moet gaan stan enz. enz. in die marker enz. dat lukt allemaal wel, maar als hij ongeveer op de helft is van het stuk dat je hem moet achtervolgen, of komt die auto in een file, zodat hij niet verder kan, of ik wordt door andere auto's gebeukt ofzo, hoe kan ik dit het best verhelpen/uit de weg gaan??? PLZ HELP ME! Pak een moter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Op de stoep rijden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 Oke oke, maar het gaat om de auto die je moet volgen, dus niet om mij! Maar bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 Je kan anders eens proberen om de missie 's nachts te starten, zodat er minder voertuigen op de baan zijn, en er dus ook geen file is. Daarnaast zal de auto na een tijdje wel uit de file geraken, dus je moet gewoon geduld hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 thnx meteen proberen natuurlijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.