Jump to content

Xbox 360

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, ik wist niet goed in welk forum ik deze topic moest plaatsen, maar hier leek me wel goed.

:tu:

Kan iemand mij vertellen of en hoe ik een xbox 360 kan aansluiten op mijn pc (zodat ik dus op mn monitor kan gamen ipv op mn tv).

Ik wil nl een xbobx360 kope, maar mijn tv is nogal oud :duh: en laat de console dan niet egt tot zij recht komen.

Dus zou ik graag weten wat er mogelijk is. :D

Ik heb een Fujitsu Siemens Scaleo P Computer met Windows Vista en een Samsung Syncmaster 206bw Monitor.

Gr. Wargamer599

Bewerkt: door WarGamer599
Geplaatst: (bewerkt)

Die monitor heeft geen HDMI. Gelukkig zijn er wel VGA kabels voor de xbox te koop. Dus je kunt hem gewoon aansluiten. En je hebt je pc er niet voor nodig :)

Bewerkt: door gta_rulez
Geplaatst:
Die monitor heeft geen HDMI. Gelukkig zijn er wel VGA kabels voor de xbox te koop. Dus je kunt hem gewoon aansluiten. En je hebt je pc er niet voor nodig :)

Ik weet dat er geen hdmi op mijn monitor zit.

Maar ik heb wel bij de aankoop van mijn computer een gele connector overgehouden.

Aan de ene kant zit iets wat op een hdmi aansluiting lijkt en aan de andere kant zit duidelijk een DVI aansluiting (die wel op mijn monitor zit).

Ik weet niet of ik dan een hdmi kabel zou kunnen aansluiten op mijn xbox, die vervolgens verbinden met die connector, en die connector op mijn DVI-aansluiting zetten.

Ik weet ook niet of ik dan wel geluid erbij heb.

Dit zijn een paar foto's van de connector:

spa0366.jpg

spa0367o.jpg

spa0368.jpg

spa0370u.jpg

btw, ik kon echt nergens op het internet een afbeelding vinden van dit ding.

Schijnbaar is het nogal zeldzaam, of het is een heel ander ding.

Kan iemand mij vertellen of het inderdaad een VGA-HDMI Connector is, en zo ja of het zowel beeld als geluid transporteerd?

Thnx

Geplaatst:

Ik weet dat er geen hdmi op mijn monitor zit.

Maar ik heb wel bij de aankoop van mijn computer een gele connector overgehouden.

Aan de ene kant zit iets wat op een hdmi aansluiting lijkt en aan de andere kant zit duidelijk een DVI aansluiting (die wel op mijn monitor zit).

Ik weet niet of ik dan een hdmi kabel zou kunnen aansluiten op mijn xbox, die vervolgens verbinden met die connector, en die connector op mijn DVI-aansluiting zetten.

Ik weet ook niet of ik dan wel geluid erbij heb.

Dit zijn een paar foto's van de connector:

btw, ik kon echt nergens op het internet een afbeelding vinden van dit ding.

Schijnbaar is het nogal zeldzaam, of het is een heel ander ding.

Kan iemand mij vertellen of het inderdaad een VGA-HDMI (DVI dus) Connector is, en zo ja of het zowel beeld als geluid transporteerd?

Thnx

Lijkt mij inderdaad een HDMI-DVI connectort, alleen ondersteund DVI (volgens Wikipedia, en voor zover ik weet)geen geluid, hiervoor zul je dus een aparte kabel moeten gebruiken (hoe dat moet geen idee, sorry, ik heb geen Xdoos).

RoL0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...