Jump to content

Kidnapping Roman


Yoram1000

Recommended Posts

Hey,

Mallorie belde me daarnet daT roman gekidnapped was. Ik ga naar het warehous ik kill al die gasten. aan het einde staat een gast met een pistool tegen Roman zijn kop , maar ik ben altijd te laat met schieten of ik raak altijd Roman.

Hoe kan ik die gast nu dood schieten!?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst nog zitten ouwehoeren op Youtube en daar vond ik GTA IV walkthroughs video van hoe je een missie moet doen, volgensmij heet deze missie Hostile Negotiation[/font], ik heb twee video's ervan gevonden:

Bekijk het in High Quality :Y en niet bekijken als je niet wil weten hoe de missie gaat!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt. Ik zal met een AK 47 proberen

Persoonlijk vind ik een Sniper toch nog altijd het beter. Daar kan je namelijk veel verder mee inzoomen. Maar met een Assault of Carbine Rifle moet het inderdaad ook wel lukken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sniper lukt me altijd wel,of een pistool ook. Machinegeweer/ak is te onstabiel qua firing.

Ja, maar je hoeft hem toch maar één keer te raken? Athans als je door z'n hoofd schiet.

Link to comment
Delen op andere websites

Qua Accurariteit is de Sniper het beste, ik maak even een lijst.

1- Sniper

2- M4

3- AK-47

4- Combat Pistol

5- Pistol

6- SMG

7- Uzi

De SMG en Uzi hebben veel spread, en vind ik alleen goed voor drive-by's. Voor Close Combat gewoon de Carbine en Assault Rifles, en voor Unarmed gewoon een lekker ouderwets knalpistooltje :puh: .

EDIT: Ik heb voor beide Sniper Versies gewoon de naam Sniper gebruikt, omdat ze dezelfde Accurrariteit hebben. Voor de rest is de Combat Sniper ver beter dan de normale Sniper. Snellere Re-load en de mogelijk meerdere kogels achter elkaar af te vuren.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb deze missie op aparte manier gedaan met pistool wel ik deed richten op hem toen die zei blijf uit me buurt draaie me om en sgoot toen presies in ze kop was best grappig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Met een bazooka :D

Dan ben jij volgens mij ook niet meer helemaal goed want dan blaas je Roman ook op.

Ik heb het gedaan met zo'n houten sniper.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een bazooka :D

Dan ben jij volgens mij ook niet meer helemaal goed want dan blaas je Roman ook op.

Ik heb het gedaan met zo'n houten sniper.

Een sniper lijkt mij juist lastig. Hoe verder je inzoomt, des te sneller de bewegingen door het beeld zoeven. Van een afstandje met een pistool lukt het makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...