gerbieboy6 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ik had hem met een clock in 1 schot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Met een bazooka Dan ben jij volgens mij ook niet meer helemaal goed want dan blaas je Roman ook op. Ik heb het gedaan met zo'n houten sniper. Nee, die roman dook zo weg, ik maakte een handgebaar naar hem, en ik schoot hem met een bazooka door zn hoofd! Grapje.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Ik met een AK-47 volgensmij of was het nou een gewoon handpistooltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 De topicstarter heeft ondertussen al een tijdje antwoord op z'n vraag gehad, en het is niet de bedoeling om hier ook te vertellen hoe jij Roman gered hebt. Dit topic krijgt ook een slotje om eventuele andere nutteloze reacties te voorkomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts