Jump to content

Politie gaat in lege politie auto's


pimios

Recommended Posts

Ik was aan het rond rijden in een FIB bufalo . En ik stop voor een gebouw om te kijken of ik er in kon :duh:

Maar er stond een politie vlak bij de auto die iemand arresteerde. Dus na een tijdje stapt de gearresteerde in de auto. De politie stapt ook in, voor het stuur. En kijkt of er geen auto aankomt , er rijd weg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Andersom werkt soms ook. Je hebt namelijk van die momenten dat er geen politiewagen beschikbaar is. Dan zie je vaak van die dikke politieagenten achter iemand aanrennen. Vaak botst die man dan ergens tegenaan waardoor die politie hem te pakken heeft. Wanneer jij op dat moment met een politiewagen klaar staat, stuur die politieagent die man naar jouw auto. Wanneer de persoon erin zit samen met de politie kan je gewoon wegrijden. Wanneer je weer stilstaat stappen ze uit.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Andersom werkt soms ook. Je hebt namelijk van die momenten dat er geen politiewagen beschikbaar is. Dan zie je vaak van die dikke politieagenten achter iemand aanrennen. Vaak botst die man dan ergens tegenaan waardoor die politie hem te pakken heeft. Wanneer jij op dat moment met een politiewagen klaar staat, stuur die politieagent die man naar jouw auto. Wanneer de persoon erin zit samen met de politie kan je gewoon wegrijden. Wanneer je weer stilstaat stappen ze uit.

Klopt! Heb ik ook een aantal keer meegemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb ook gezien dat er iemand werd aangereden. Meteen daarna kwam er een Ambulance aanrijden. Het ambulance personeel liep naar de gewonde toe en hielp hem. Daarna stapte de gewonde achter in de ambulance en reden ze weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt, de gewonde zal naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Toch wel realistisch lijkt me. Jammer genoeg wordt het slachtoffer niet op een brancard gelegd, maar loopt 'ie zelf de ambulance in.

Over de politieauto's: ik had eerst zelf een politieauto op mijn parkeerplaats. Iemand werd aangehouden en ze stapten in mijn politieauto. Tsja, die ben je kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt, de gewonde zal naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Toch wel realistisch lijkt me. Jammer genoeg wordt het slachtoffer niet op een brancard gelegd, maar loopt 'ie zelf de ambulance in.

Over de politieauto's: ik had eerst zelf een politieauto op mijn parkeerplaats. Iemand werd aangehouden en ze stapten in mijn politieauto. Tsja, die ben je kwijt.

Word de gewonde ook naar het ziekenhuis zelf gebracht, of rijden ze gewoon wat rond?

Link to comment
Delen op andere websites

de politie kan zelf ook gewoon auto's jatten, kun je zelf ook uitproberen bij de gevangenis!

Ja, idd, ik was eens wat aan het rondschieten bij mijn Savehouse in Bohan. Ik had 2 sterren en ik wil vluchten. Ik rijd weg en ik kijk achter me, rijdt er een A-Team Coquete achter me aan. Heel toevallig was, dat die eerst nog voor mijn Savehouse stond...

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant is het wel vet om een coquette achter je aan te hebben rijden terwijl je ontsnapt aan die coquette.

Infernus vs Infernus :tu:

EDIT:

@ Hieronder , Ja oke maar dan nog als je eenmaal de "race" gewonnen hebt jat je hem weer terug :D

Bewerkt: door igi0n
Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant is het wel vet om een coquette achter je aan te hebben rijden terwijl je ontsnapt aan die coquette.

Infernus vs Infernus :tu:

Ik bedoelde, dat de politie in MIJN Coquete reed, en niet dat we allebei in een Coquete reden. Maar dat zou inderdaad leuk zijn ja. Beetje racen door LC!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...