Jump to content

Politie gaat in lege politie auto's


pimios

Recommended Posts

Ik heb vandaag de Infernus vs Infernus gedaan :puh:. Met 2 agenten in de ene wagen en ik met een ''Dwayne Homie'' in de andere. Ik raad het aan dit ook eens te doen.

Ja, dat is wel leuk, alleen kan de politie niet zo goed rijden. Ze knallen overal op, bij mij dan toch, en 9 van de 10 keer kunnen ze me toch niet bijhouden. Als je echt .... VS .... wil doen, moet je Multiplayer starten, wat ik van de zomer ook ga doen. Dan krijg ik eindelijk een internet kabel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze rijden gewoon wat rond.

Je kan ze natuurlijk ook volgen en als ze een zpolitiebureau voorbij rijden bv: er gebeurd iets in schotler , dan lijkt het me logisch dat ze naar hovebeach / firefly island geen i.p.v. wat rond te rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt, de gewonde zal naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Toch wel realistisch lijkt me. Jammer genoeg wordt het slachtoffer niet op een brancard gelegd, maar loopt 'ie zelf de ambulance in.

Over de politieauto's: ik had eerst zelf een politieauto op mijn parkeerplaats. Iemand werd aangehouden en ze stapten in mijn politieauto. Tsja, die ben je kwijt.

Moet je de politie bellen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ook zie je wel eens dat de politie voertuigen aanhoud in naam van de wet aangezien hun voertuig kapot is of omdat er geen politie voertuig in de buurt is.

je moet maar eens naar een stripclub gaan en daar een beetje politie's enz. neerschieten.

En dan een beetje op het parkeerterrien rondrijden en je zult vanzelf politie agenten ruiten van geparkeerde auto's inslaan.

Om vervolgens de achtervolging in te zetten,

Maar meestal houd de politie je niet bij.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

In Rl doet de politie dat ook wel eens hoor.

Moet je maar eens politie-achtervolgingen kijken of De Politie Op Je Hielen.

En ik ben zelf in amerika geweest en ik heb ook met agenten gepraat die ook zeiden dat ze ook 'civillian vechiles' mogen aanhouden.

Link to comment
Delen op andere websites

In Rl doet de politie dat ook wel eens hoor.

Moet je maar eens politie-achtervolgingen kijken of De Politie Op Je Hielen.

En ik ben zelf in amerika geweest en ik heb ook met agenten gepraat die ook zeiden dat ze ook 'civillian vechiles' mogen aanhouden.

In dat geval is het er wel een.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...