Tha Real G. Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) welke game(s) vind jullie de beste van R* ik vind op 1.manhunt 2.midnight club 3 3.GTA 3 EDIT:sorry voor de fout Bewerkt: 7 mei 2005 door Tha Real G. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Uuuh beetje onzinnig maar ja..... Ik zal de lol niet bederven. 1 Mcde 3 2 Manhunt 3 Mc 2 :blink: Reageren
.Levi. Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) Als er iets fouts gaat in je andere topic Tha Real G dan EDIT je je tekst toch even opnieuw, en maak je geen nieuwe topic aan. Edit staat bij je tekst rechts boven aan je kan dan even jou top 5 ofzo veranderen en geen gta er in zetten. Maaar het is nu al niet meer nodig er zit al een slotje op. Ga gerust verder. En nogmaals ik vind MID2 en MID3 een hele leuke game van *Rockstar Bewerkt: 7 mei 2005 door Levi_15 Reageren
Sasuke Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 What the ... Kennen jullie de topper MaxPayne niet !? Wo0t... Rockstars beste game is zeker wel de MaxPayne-reeks ! Vooral dat comic effectstyle vind ik erg interresant ( ik maak zelf ook strips/comics ). Verhaal is echt té nice, héél goed uitgewerkt. Verder heb ik niet veel favo. Rockstar games, alhoewel ik RedDeadRevolver erg leuk vond o.a door het muziek en verhaal + sfeer. Gta SA staat niet in m'n top drie aangezien ik er niet genoeg tijd voor besteed om deze game te snappen. Ik vind GTA III in tegendeel véél meer uitdagender aangezien je daar veel moeilijke missies heb ( heb hem nog niet eens uitgespeelt !! ). Kortom : 1.MaxPayne ( II ) 2.Red Dead Revolver 3.GTA ( III ) Reageren
Tim14 Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 1.Red Dead Revolver 2.Midnight Club 3 3.Max Payne II Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 1. Max Payne II 2.MC 3 3. Max payne I Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Als eerste vind ik gewoon de GTA reeks het mooist. Vooral San Andreas. op de tweede plaats komt Midnight Club 3 Dub Edition. En op de 3e plaats komt ook Manhunt. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 1. GTA II 2. Max Payne 3. Midnight Club 3 DUB Edition Reageren
Scott16 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) 1: Grand Theft Auto III. 2: Midnight Club 3 Dub Edition. 3: Max Payne II. Bewerkt: 9 mei 2005 door Scott16 Reageren
Yohan Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Bij het topic staat dit 'ROCKSTAR geef top 3, buiten gta' duz dat betekend dan toch welke games je van R* cool vind naast GTA waarom noemen sommige dan toch GTA... :blink: :unsure: En ik ken Max Payne wel Hayate X .. Top 3 Max Payne 2; The Fall Of Max Payne Manhunt Max Payne 1... Reageren
Arjen Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 MC3 DUB Edition Max Payne TFOMP Smuggler's Run Warzones B) Reageren
arnie Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Midnight club 3 Red dead revolver Manhunt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.