Jump to content

Farewell my love

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, Wie kan mij helpen met die race van farewell my love?? Ik kan hem telkens niet uitrijden.

mvg Ronald

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Jongens, ik zit ook bij deze missie. Wu Zi Mu kon ik met die auto van Catharina (of hoe ze ook heet) nog wel voltooien, maar deze heb ik nou drie keer geprobeerd en het is gewoon klote met die auto.

En aangezien ik geen moeite heb met cheats wil ik vragen of die cheat die ervoor zorgt dat auto's de lucht invliegen als je tegen ze aan botst ook echt werkt in deze missie.

Iemand hier ervaring mee? Want als dit werkt hoef ik nog maar één missie en dan kan ik naar San Fierro.

Geplaatst:

Jongens, ik zit ook bij deze missie. Wu Zi Mu kon ik met die auto van Catharina (of hoe ze ook heet) nog wel voltooien, maar deze heb ik nou drie keer geprobeerd en het is gewoon klote met die auto.

En aangezien ik geen moeite heb met cheats wil ik vragen of die cheat die ervoor zorgt dat auto's de lucht invliegen als je tegen ze aan botst ook echt werkt in deze missie.

Iemand hier ervaring mee? Want als dit werkt hoef ik nog maar één missie en dan kan ik naar San Fierro.

Die cheat zou moeten werken in een missie hoor, maar is het zo moeilijk anders, als je niet té aggresief rijdt, zou je normaal altij winnen :) .

Geplaatst:

Bedankt voor je antwoord.

En je hebt gelijk hoor, het is op zich wel te doen. Maar dan ben ik er nog twee dagen mee bezig. Dan liever met een cheat en dat ik 'm vanavond achter de rug heb (en dan nog één missie voordat ik naar San Fierro kan).

Geplaatst:

Bedankt voor je antwoord.

En je hebt gelijk hoor, het is op zich wel te doen. Maar dan ben ik er nog twee dagen mee bezig. Dan liever met een cheat en dat ik 'm vanavond achter de rug heb (en dan nog één missie voordat ik naar San Fierro kan).

Ik zou toch net het omgekeerde doen, liever een dag meer dan cheaten...

Maar

BSXSGGC

voor mocht je het toch willen ;) .

Geplaatst:

Ik heb 'm op PS2, maar die cheat werkt dus NIET in de missie, helaas.

Net reed ik m'n eigen tegenstander over de finish, het scheelde echt een halve sec. of ik was eerste. Zo frustrerend! Ik dacht al dat ik 'm gehaald had, was al aan het juichen en toen MISSION FAILED!

Geplaatst:

Ik heb 'm op PS2, maar die cheat werkt dus NIET in de missie, helaas.

Net reed ik m'n eigen tegenstander over de finish, het scheelde echt een halve sec. of ik was eerste. Zo frustrerend! Ik dacht al dat ik 'm gehaald had, was al aan het juichen en toen MISSION FAILED!

Onderweg een foutje gemaakt? Last met verkeer? Of iets anders :) ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...