Wijst Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik heb een probleem met mijn CD/DVD drivers, bij deze computer worden mijn schijven niet aan gegeven. Als ik naar mijn apparaten ga dan staan er voor mijn drivers allemaal uitroeptekentjes, hoe kan ik dit oplossen ? Greetz, Wijst. Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Er met je muis op gaan staan en dan rechtermuisknop - stuurprogramma bijwerken. Reageren
Wijst Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Nee, dat werkt niet maar toch bedankt. Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Maak je kast eens open ( als je pc uitstaat ) en kijk eens of die kabels van je cd/dvd spelers wel allemaal goed erin zitten, Zoniet kan het zijn dat ze gewoon kapot zijn. Reageren
Wijst Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Dat kan ik wel eens kijken ja bedankt. Reageren
Froop Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik zal even zoeken hoe ik het heb opgelost. Edit: Druk op windows+R -> Typ in 'regedit' ->ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CurrentControlSet -> Control -> Class ->{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}. .Verwijder de sleutels met de naam 'upperfilters' en 'lowerfilters' en start je pc opnieuw op. Als het goed is moet dit lukken. Bewerkt: 16 maart 2009 door Froop Reageren
Wijst Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Het werkt allemaal weer perfect, heb me computer gewoon opnieuw geinstraleerd ! Bedankt voor alle hulp ! Grtz Wijst Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 dat is wel een drastiche oplossing maar als het werkt, who cares . Kan het trouwens zijn dat dat virtuele schijfen zijn, ik neem niet aan dat je een 4-tal SCSI CD/DVD drives in je pc heb zitten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.