Jump to content

Probleem met CD/DVD drivers

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem met mijn CD/DVD drivers, bij deze computer worden mijn schijven niet aan gegeven. Als ik naar mijn apparaten ga dan staan er voor mijn drivers allemaal uitroeptekentjes, hoe kan ik dit oplossen ?

stations.jpg

Greetz, Wijst.

Geplaatst:

Maak je kast eens open ( als je pc uitstaat ) en kijk eens of die kabels van je cd/dvd spelers wel allemaal goed erin zitten, Zoniet kan het zijn dat ze gewoon kapot zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik zal even zoeken hoe ik het heb opgelost. :)

Edit:

Druk op windows+R -> Typ in 'regedit' ->ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CurrentControlSet -> Control -> Class ->{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}. .Verwijder de sleutels met de naam 'upperfilters' en 'lowerfilters' en start je pc opnieuw op. Als het goed is moet dit lukken.

Bewerkt: door Froop
Geplaatst:

Het werkt allemaal weer perfect, heb me computer gewoon opnieuw geinstraleerd ! :cya:

Bedankt voor alle hulp !

Grtz Wijst :cya:

• 2 weken later...
Geplaatst:

dat is wel een drastiche oplossing maar als het werkt, who cares :puh:.

Kan het trouwens zijn dat dat virtuele schijfen zijn, ik neem niet aan dat je een 4-tal SCSI CD/DVD drives in je pc heb zitten...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...