Crusher!! Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) yo, ik ben bezig met een DM server met verschillende DM missies maar nu wil ik dat je na elk potje een score bord krijgt. bijv, (call of duty 4 multiplayer) >klik hier als je de foto niet ziet< je ziet ook dat de gene met het de hoogste score/meeste kills boven aan staat en je ziet het per team, dat wil ik ook maken maar ik weet niet hoe dat kan, met textdraw ofzo wie kan me helpen?? Bewerkt: 3 mei 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 in 6uur tijd niet 1reactie , komop dr is hier tog iemand wel handig met textdraws Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Ik denk niet dat het zo makkelijk gaat Je moet allereerst al een heleboel textdraws maken en dan moet je er nog voor zorgen dat alle strings in de juiste textdraws komen. Je kan wel een textdraw maker/filterscript downloaden op het SA-MP forum, dan gaat het misschien wat makkelijker. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 kan niet iemand die textdraws maken, want ik ben daar geen pro in. dus wie kan zo iets maken????? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.