Jump to content

Power Unlimited

GTASuPahGaMeR..!

wat vinden jullie van Power Unlimited  

2 leden hebben gestemd

1. 1. wat vinden jullie van Power Unlimited

• GEWELDIG
      15
    • Leuk
      11
    • Gaat
      4
    • Saai
      2
    • was dat
      2

Recommended Posts

Geplaatst:
ik vind J.J. zwaar iritant... PLaystation afbekken 0mdat de grapichs slects zijn  <_<  en de 0nline m0de slects is ......

ja stoor ik me ook aan

altijd zeggen dat de PS2 slechte grapichs

dat is normaal PS2 is ouder dan XBOX en zo

De online mode is ook bagger ja.

Heb je wel eens geprobeert die online instellingen in te voeren in je PS2?

Heb mijn adapter al 1 jaar en ben nog steeds niet online.

En de graphics?

Tja Sony wist dat ze concurrentie hadden van Microsoft dus ja waarom de ps2 geen betere graphics heeft ligt aan Sony.

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Roxx0rz

4

• GTASuPahGaMeR..!

3

• Arjen

2

• Ken-D

2

Geplaatst: (bewerkt)

wow, zeg dat niet, kijk naar GT4, dat zijn echt hoge graphics... dus kraak de ps2 niet af... en ik kan wel online spelen :)

Bewerkt: door BoMBeRMeN
Geplaatst:
Ik vind dat de crew van Power Unlimited/Game Kings gewoon hen mening zeggen.

Als hun iets slecht vinden zeggen ze dat meteen en tsjah als iemand dan de Ps2 niet goed vind moet 'jij' als ps2 owner niet meteen gaan zeuren van ahh die J.J maar dan moet je denken welke console vind jij slecht en waarom. Kijk als ie het nou zei zonder goede argumenten, duz ik vind het allemaal goed. Ik zelf vind ook dat de online functie van de ps2 niet goed benut word en hetzelfde geld cker voor de Gamecube...

jah dat is wel zo maah de playstation is ouder ze zitten t0ch o0k niej te drammen op de ps1..... en dan zeggen ze: jah maar diej is ouder.. de PS2 is t0ch o0k ouder als e box en cube :huh:

Geplaatst:
Ik vind dat de crew van Power Unlimited/Game Kings gewoon hen mening zeggen.

Als hun iets slecht vinden zeggen ze dat meteen en tsjah als iemand dan de Ps2 niet goed vind moet 'jij' als ps2 owner niet meteen gaan zeuren van ahh die J.J maar dan moet je denken welke console vind jij slecht en waarom. Kijk als ie het nou zei zonder goede argumenten, duz ik vind het allemaal goed. Ik zelf vind ook dat de online functie van de ps2 niet goed benut word en hetzelfde geld cker voor de Gamecube...

jah dat is wel zo maah de playstation is ouder ze zitten t0ch o0k niej te drammen op de ps1..... en dan zeggen ze: jah maar diej is ouder.. de PS2 is t0ch o0k ouder als e box en cube :huh:

Het spijt me maar het kan aan mij leggen maare snap je hele tekst niet.. :unsure:

Beetje vaag getypd naar mijn mening.. ;)

Hey een nieuwe naam suc6 ermee.. :)

Geplaatst:

hij zegt:

ja dat is wel zo maar playstation (het merk denk ik) is ouder... ze zitten toch ook niet te drammen (zeuren) over de PS1..... en dan zeggen ze: ja maar die is ouder. de ps2 is toch ook ouder dan de XboX en De Gamecube

Geplaatst: (bewerkt)
ik vind J.J. zwaar iritant... PLaystation afbekken 0mdat de grapichs slects zijn  <_<  en de 0nline m0de slects is ......

ja stoor ik me ook aan

altijd zeggen dat de PS2 slechte grapichs

dat is normaal PS2 is ouder dan XBOX en zo

De online mode is ook bagger ja.

Heb je wel eens geprobeert die online instellingen in te voeren in je PS2?

Heb mijn adapter al 1 jaar en ben nog steeds niet online.

En de graphics?

Tja Sony wist dat ze concurrentie hadden van Microsoft dus ja waarom de ps2 geen betere graphics heeft ligt aan Sony.

Schijnbaar lees je de instructies dan niet goed. Al van af de eerste dag dat die online mode uit was zat ik er al op.

Power ulimetid lees ik persoonlijk nooit ik geef de voorkeur aan opm2.

P.s. Kunnen we zo niet dadelijk over elk blad een poll te gaan maken.

Mij lijkt het beter om hierover een algemeen topic te maken.

En hoor dit niet thuis in de Game afdeling om dat het over een game blad gaat.

Edit @ lantyz i am totaly shaking(ben ook erg moe)

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:

Ik vind het wel een leuk blad om te lezen, maar ik ben het niet altijd eens met hun mening, zelf vind ik dat OPM2 beter uitlegt hoe een game in elkaar zit en wat hun fout vinden dan de PU.

Wel vind ik dat PU veel grappiger is en leukere artikelen heeft, zoals supergamer Fatal1ty ja, die kerel heeft een eigen shop :lol:.

Ook kan je in de PU leuke mods lezen voor games en is het een blad voor alle platforms.

Geplaatst:

Vet blad, vooral mee die plaatjes waar ze grappige textjes bij zette :lol:

Alleen jammer dat Skate nu weg is <_< :(

• 2 weken later...
Geplaatst:

leuk blad ze hebben et bijna altijd bij het rechte eind ik kijk ook soms naar game kings en daar ben ik het ook altijd mee eens

• 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...