vice infernusX Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 evve een vraagje hoe kun je vanuit de auto richten zonder meteen te schieten in gta4 op de ps3 groetjes vice infernus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Heb je hem op de PC, Xbox360 of PS3? Edit: Voor PS3 is het L1 voor de ruit kapot te slaan, L2 om de wapen te laten richten en L1 op vervolgens te schieten. Bewerkt: 15 maart 2009 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Hierbij wil ik toevoegen dat, als je aan het stuur zit dat je dan niet kunt richten zonder te schieten. Als je als passagier in de auto zit, kan je wel richten zonder te schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 en met vierkantje kan je je wapen wisselen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Hierbij wil ik toevoegen dat, als je aan het stuur zit dat je dan niet kunt richten zonder te schieten. Als je als passagier in de auto zit, kan je wel richten zonder te schieten Ja, dat wel. Dat is het nadeel ervan. Bewerkt: 15 maart 2009 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 je kunt volgens mij gewoon richten zonder te schiet en hoor, het is gewoon met de richt knop waarmee je normaal ook richt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) evve een vraagje hoe kun je vanuit de auto richten zonder meteen te schieten in gta4 op de ps3 groetjes vice infernus Kan niet. Je kunt wel heel snel op L1 drukken en weer loslaten zodat je ziet waar je op richt. @Hierboven: Nee, want dan rijd je toch achteruit... Bewerkt: 15 maart 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 okee, op de xbox en pc kan het iig wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 okee, op de xbox en pc kan het iig wel Nee, juist niet. Want met de knop waar je ingame met richt rijdt je achteruit. Dus kan je daar niet mee schieten. Je kunt de Drive By tappen. Maar verder is er geen optie om te richten als bestuurder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 ik weet toch zeker dat ik het zelf op de xbox heb gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wittekopke Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 ik weet toch zeker dat ik het zelf op de xbox heb gedaan. hoe dan? ik heb zelf ook een xbox en k kan als bestuurder niet richten buiten door de driveby knop te tappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 ik weet toch zeker dat ik het zelf op de xbox heb gedaan. hoe dan? ik heb zelf ook een xbox en k kan als bestuurder niet richten buiten door de driveby knop te tappen Ja... Me too. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.