graafschap.b Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 hallo allemaal. ik vroeg mij af. als ik op de computer online ga spelen kan mijn vriend die op de playstation 3 zit dan met mij spelen? want ik geloof dat ps3/xbox in een ander netwerk spelen of niet>? dus ik pc-hij ps3-kan hij mij dan zien-kunnen wij spelen? snapie? zou het kunnen? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Neen, je kan enkel PC vs. PC, Xbox vs. Xbox en PS3 vs. Ps3. Want ze zitten alledrie op een ander netwerk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 Neen, je kan enkel PC vs. PC, Xbox vs. Xbox en PS3 vs. Ps3. Want ze zitten alledrie op een ander netwerk. ja dat dacht ik ook al maar wou het zeker weten.. bedank dat je het hebt gezegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.