leeuw467 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Hey iedereen, ik weet niet of het een easter egg is maar ik was eens een keer door een tunnel aan het lopen op het laatste eiland en ik zag iemand op de grond liggen.Ik wou die helpen want ik dacht dat die gewond was en ik belde de ambulance.Maar net wanneer ik de ambulance belde stond die man op en beroofde die een ped.Hij liep weg met twee peds(ook straatjongeren)Ik kon een ped doodschieten en zag dat die een mes had.Zou het mogenlijk zijn dat de gewonde ped deed alsof om iemand te beroven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Grappig verhaal In Liberty City is er ook veel crime. Ik wil wel even opmerken dat als je een ambulance belt, die voor jou komt en je dan 950 dollars kwijt bent... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 Het geldbedrag ligt aan hoeveel Health je moet krijgen om weer 100% Health te krijgen. Je had eigenlijk de Politie moeten bellen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 Een ped beroven? Je bedoelt zeker dat hij hem in elkaar sloeg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Motorclubben hebben shotguns kijk uit. Er zijn veel gangs terug uit SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.