NickyHendriks Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Hallo, Eindelijk weer eens iets gemaakt. Dit keer een BMW met eens een nieuwe stijl zonder al die C4D's enzo. Die wilde ik eerst wel doen maar later bedacht ik me om het toch maar niet te doen :$ Nouja... Hier is ie: Rates 'n Tips plz Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Die achtergrond spreekt me niet zo aan... Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik vind dit meer eens soort achtergrond voor een Japanse auto, niet voor zo'n Duitse power coupé. Wel mooi, dat gras zo. Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik vind dit meer eens soort achtergrond voor een Japanse auto, niet voor zo'n Duitse power coupé. Wel mooi, dat gras zo. Ik vind die achtergrond lijken op een circustentautootje Maar zet er een skyline achter ofzo. Reageren
Zaahed Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik vind dit meer eens soort achtergrond voor een Japanse auto, niet voor zo'n Duitse power coupé. Wel mooi, dat gras zo. Ik vind die achtergrond lijken op een circustentautootje Maar zet er een skyline achter ofzo. Of wat mooie bergen. En dat die BMW op weg ofzo rijdt. Maar wel mooi gemaakt Zamg0d1. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Allemaal wel leuk en aardige rates maar ik zou niet weten wat ik aan die achtergrond zou moeten doen of hoe ik een weg met bergen maar Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Allemaal wel leuk en aardige rates maar ik zou niet weten wat ik aan die achtergrond zou moeten doen of hoe ik een weg met bergen maar Ga naar www.google.nl. Zoek naar landschap, bergen of iets dergelijks, eventueel met wallpaper erbij om grote afbeeldingen te krijgen. Zoek er een mooie uit en zet die als aparte laag onder het gras en de auto. Plaats hem zo dat het erbij past. Reageren
.Syfes Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 je moet een betere achtergrond vinden : deviantart.com, een goede resource site. planetrenders.net/renders, goeie site voor renders Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Allemaal wel leuk en aardige rates maar ik zou niet weten wat ik aan die achtergrond zou moeten doen of hoe ik een weg met bergen maar Ga naar www.google.nl. Zoek naar landschap, bergen of iets dergelijks, eventueel met wallpaper erbij om grote afbeeldingen te krijgen. Zoek er een mooie uit en zet die als aparte laag onder het gras en de auto. Plaats hem zo dat het erbij past. Hier kan ik wat mee je moet een betere achtergrond vinden :deviantart.com, een goede resource site. planetrenders.net/renders, goeie site voor renders Die ken ik dus al zoooo lang Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Ik heb een V2'tje gemaakt met een andere achtergrond en de BMW iets naar beneden. Ook heb ik het gras wat omlaag gezet Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 IK vind V1 niet mooi, V2 is al iets beter. De auto staat achter het gras en het landschap daar dan nog eens achter. De achtergrond past er helemaal niet bij en er is niets gedaan i.v.m. inblenden. V2 is wel mooi, maar toch niet echt een staaltje PS-kunst. Landschap, auto en het gras erop plakken en je bent klaar. Ik heb toch wel al betere dingen van jou gezien. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 IK vind V1 niet mooi, V2 is al iets beter. De auto staat achter het gras en het landschap daar dan nog eens achter. De achtergrond past er helemaal niet bij en er is niets gedaan i.v.m. inblenden. V2 is wel mooi, maar toch niet echt een staaltje PS-kunst. Landschap, auto en het gras erop plakken en je bent klaar. Ik heb toch wel al betere dingen van jou gezien. Moet iets perse overgoten zijn met effecten ofzo? En ik heb expres niet ingeblend bij de tweede omdat anders de BMW in de achtergrond verdwijnt. Het moet er nog wel voor blijven staan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Moet iets perse overgoten zijn met effecten ofzo? En ik heb expres niet ingeblend bij de tweede omdat anders de BMW in de achtergrond verdwijnt. Het moet er nog wel voor blijven staan. Nee, maar het past gewoon niet bij elkaar. De uitspraak 'Less is more' is bij weinig van toepassing... Reageren
Be4sT Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Maak gwn LARGE art. Is veel mooier als een kleine sig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.