Jump to content

Show hier je 3D Mark score

Recommended Posts

Geplaatst:

Pinganz, het is handiger om 3D Mark 06 te draaien, dan is je score te vergelijken met die van vele anderen die je voor zijn geweest. Niet dat het een verrassing is op welke plaats je zult belanden met een i7 980X, maar toch. Just for the record.

• Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

40

• Galiorix

39

• Djmaddox

31

• Sprunk

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Edit:

Ik heb 3D Mark06 gedownload.

Maar voor die tijd ben ik bezig geweest met het overklokken van mijn CPU.

Ik heb hem stabiel gekregen op 4511MHz (niet zo heel erg lang getest met prime95) en zo een paar benchmarks gedraaid.

3D Mark06:

4511mhz3dmark06.png

Ik zou niet weten of dit hoog is want dit is me eerste keer 3D Mark06 :$

Cinebench 10:

4511mhzcinebench10.png

Ook wou ik vantage nog draaien op 4511MHz maar liep het programma telkens vast bij de tweede test helaas.

Ik heb de multiplier toen met 1 verlaagd en de bClk met 2 verhoogd om zeker te zijn dat de 4400MHz gehaald zou worden.

Het programma liep niet meer vast tijdens de CPU test en ik heb een score.

Dus nogmaals 3D Mark Vantage:

4444mhz3dmarkvantage.png

Bewerkt: door PinganZ

Ik hoop voor je dat dit niet je 24/7 OC is, want dat voltage is wel heel hoog.

Kunnen ze goed hebben op water koeling of op de beste luchtkoeling. Denk daarbij aan een TRUE lapped, Tor Warhammer (ofzoiets) en gewoon gemiddeld goede waterkoeling.

Bewerkt: door Galiorix

Ik heb een Corsair H70

Maar het is niet mijn vaste OC, Ik heb hem alleen naar de 4500MHz gezet om benchmarks te draaien.

Bewerkt: door PinganZ
  • 1 maand later...
  • 10 maanden later...
Geplaatst:

Doet niemand meer testen?

Anyway, heb mijn CPU en GPU overlcocked en beide lopen nu wel lichtelijk op hun tenen, CPU vanwege koeling en GPU wilt niet meer verder en gaat op langzame clocks lopen.

9uy9fq.png

Setup is een i7 920, 21x155 met turboboost op turbo(kan op extreme) en videokaart is een GTX260( :7 ).

Was trouwens ook mijn eerste extreme overclock ervaring maar vind het zelf wel zo netjes, zonder videokaart overclock zit ik op 15938.

Eerst wou ik de 16000 halen, en had een lichte oc op mijn videokaart(10mhz) en zag dat het met 200 punten omhoog ging.

Uiteindelijk doorgegaan en heb met huidige clocks 3 keer gedraaid(CPU=21*155 met turbo(3.29ghz) en videokaart op 675mhz coreclock, 1458 shader en 1152 memoryclock).

Doel wel bereikt en dat is de 17500 punten :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...