Djmaddox Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) mijn GTA4 blijft stotteren op low settings wat ik erg irritant vind. systeem specs: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ @ 2,21Ghz. Asus A8N-SLI Asus 8800GTS 640MB Edition 2GB Kingston Memory Microsoft Windows Xp Professional Service Pack 3 ik had een test gedaan op YouGamers.com waarop je kon zien of je PC goed genoeg was voor GTA4. ik had de Recommended settings allemaal goed, op de processor na. ik heb al een nieuwe Processor klaarliggen (AMD Dual Core 6000+ @ 3,11Ghz) alleen moet ik daar nog een nieuw moederbord voor(maar daar heb ik het geld nog niet voor) heeft iemand een tijdelijke oplossing zodat ik GTA4 zonder stotteringen kan spelen? als er vragen zijn, stel ze gerust. grtz, djmaddox oja, als iemand nog een idee heeft voor een AM2+ moederbord die SLI ondersteunt, meldt het dan a.u.b =D Bewerkt: 15 maart 2009 door djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 installeer de eerste patch en update je drivers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 installeer de eerste patch en update je drivers. bedoel je met de eerste patch de nieuwste of de allereerste?(ik weet namelijk niet hoeveel patches er al voor zijn) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 de eerste, patch 1 dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 de eerste, patch 1 dus en is de eerste patch 1.0.2.0? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 -.-' volgens mij is het met tellen zo dat eerst de 1 komt. Patch 1 is dus 1.0.1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 -.-'volgens mij is het met tellen zo dat eerst de 1 komt. Patch 1 is dus 1.0.1 heel erg bedankt, dit was blijkbaar de oplossing. ik heb hem net ff snel geprobeerd en hij deed het zonder enige haperingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.