Federalagent Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 Eey gasten.. me vriend had een kleding icoontje( net zo als in vice city) gevonden.. Je krijgt dan blauwe gangsta kleding.. maar weten jullie waar die is? het is ergens in los Santos..me vriend is het namelijk vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 Eey gasten.. me vriend had een kleding icoontje( net zo als in vice city)gevonden.. Je krijgt dan blauwe gangsta kleding.. maar weten jullie waar die is? het is ergens in los Santos..me vriend is het namelijk vergeten jaaaaaah.. je vriend zeker <_< iedereen zegt dat mijn vriend heeft een ufo gezien mijn vriend heeft bigfoot gezien :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...inhoud=clothing en zoek op woorden als : Blue (das blauw) ik denk dat je Blue hoody bedoeld (die is bij ZIP te vinden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) jaaaaaah.. je vriend zeker <_< iedereen zegt dat mijn vriend heeft een ufo gezien mijn vriend heeft bigfoot gezien :huh: Beetje rustig aan zeg <_< Zijn vriend beweert hellemaal niks, hij vraagt gewoon waar hij die kleding vandaan heeft. Bewerkt: 7 mei 2005 door jah dag hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Federalagent Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 Sirri het is waar... Als je het op het playstation forum vraagt dan zeggen ze ook da het waar is en dan vraag ik waar het is en dan zeggen dat ik alles moet uitspelen(100%) maar als 1 van jullie het weet zeg het dan ff.. Het is hele coole kleding die je neit in de winkel kan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De heilige M Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 Het is niet waar, je vriend zegt maar gewoon wat. Het is bevestigt door mensen die 100% hebben, en die dat nooit hebben gezien. Heeft jou vriend 100% trouwens? Als het niet zo is dan moet je hem gewoon niet geloven, moet je sowieso niet doen trouwens... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Federalagent Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 Gast.. ik heb het zelf bij hem gesien.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 foto zouw handig zijn :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 Gast.. ik heb het zelf bij hem gesien.. bewijs het dan maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 Geen posts tot Federalagent het bewezen heeft. Ook op dit topic geldt nu de Easter Egg-regel. Iets vals melden, waardoor mensen gaan zoeken, en waarna blijkt dat het verzonnen is, resulteert in een Ban ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.