MFCL Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik heb al sinds een paar maanden een nieuwe videokaart (ATI radeon) en ik heb er een paar problemen mee... -Soms valt me computer ineens uit... terwijl ik niks doe en er zit geen error aanvast -Als ik MED (mapeditor) opstart na ik een spel heb gespeeld dan crashed me computer ALTIJD en dan doen mn gta het niet meer... -Ik heb een witte rand rondom games... screen: Helpt het als ik me schijf formateer? omdat het denkik komt omdat er mischien nog nvidia bestandjes opstaan Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Wordt je videokaart niet te warm? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Gewoon nieuwe drivers van de ATI downloaden en de ouder verwijderen via apparaatbeheer? (Computer -> Eigenschappen -> Apparaatbeheer). Reageren
MFCL Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Gewoon nieuwe drivers van de ATI downloaden en de ouder verwijderen via apparaatbeheer? (Computer -> Eigenschappen -> Apparaatbeheer). Ik heb de nieuwste drivers en ik heb de ouwe verwijderd met drivercleaner... Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Wordt je videokaart niet te warm? Reageren
MFCL Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Wordt je videokaart niet te warm? Ik zou niet weten... het is een goeie videokaart... kan toch niet met internetten enzo me pc crashen? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Wordt je videokaart niet te warm? Ik zou niet weten... het is een goeie videokaart... kan toch niet met internetten enzo me pc crashen? Download anders even Evga Precision, kun je precies zien of de videokaart niet te warm word. Kan namelijk zijn dat de koeler niet draait, of niet goed contact maakt. Zoveel mogelijk mogelijkheden uitsluiten Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Heeft je voeding wel genoeg watt? Als ie te weinig heeft voor jou videokaart, dan kan die uitvallen. Reageren
MFCL Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Waar te downloaden? en soms hoor ik een raar geluid uit me pc... als ik MED aan heb... volgensmij uit de videokaart Reageren
MFCL Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Heeft je voeding wel genoeg watt?Als ie te weinig heeft voor jou videokaart, dan kan die uitvallen. Genoeg denkik Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Waar te downloaden? en soms hoor ik een raar geluid uit me pc... als ik MED aan heb... volgensmij uit de videokaart Google, Welke videokaart heb je? En hoeveel vermogen heeft je voeding? Schroef even je PC open en check dit even, je kan het vinden op de voeding zelf. Reageren
MFCL Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Het ligt aan me voeding ja... het lijkt alsof het steeds erger word, nu klapt hij er al uit als ik sketchup opstart Zo snel mogelijk nieuwe voeding kopen... Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 dan hoeft eht nog niet aan de voeding te liggen hoor. geef antwoord op de vraag hoeveel watt de voeding nou is. het kan net zo goed je cpu zijn doe fout zit of te warm word doordat de koeler niet goed zit. Reageren
MFCL Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) dan hoeft eht nog niet aan de voeding te liggen hoor.geef antwoord op de vraag hoeveel watt de voeding nou is. het kan net zo goed je cpu zijn doe fout zit of te warm word doordat de koeler niet goed zit. Heb pas een nieuwe cooler op me moederboard gezet... (een jaar gelee ofzo ) En dit komt eruit met flips-likkers *** tool: >>> Door Thundercover: Bedankt voor deze... eh... nuttige bijdrage van het topic. Scheldwoorden voortaan achterwege laten s.v.p. <<< Door MFCL: Oops >>> Door Thundercover: En ook geen modtags gebruiken s.v.p.<<< Bewerkt: 21 april 2009 door Thundercover Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Het is wel makkelijk om iemand anders zijn werk af te kraken, maar post nou eerst maar even welke kaart je hebt gekocht, en hoeveel watt je voeding heeft. Ik snap dus ook helemaal niet waarom je de tool van Flitskikker download, je weet toch welke kaart je hebt gekocht. Voor je voeding moet je in de kast op de voeding kijken. Bewerkt: 29 maart 2009 door Sprunk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.