MFCL Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik heb een ATI Radeon RX1800 XT (25 euro marktplaats) En vanaavond draai ik wel ff me pc open (nu geen zin ) Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 heb je nou ook al je temperaturen nagekeken? Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 ja en de temperaturen? Je maakt het ook lekker meoilijk voor jezelf door zo min mogelijk info te geven. Wat zijn de idle/bezig/actieve(dus tijdens een spel) temperaturen, van je cpu en videokaart? Dat er ene nieuwe koeler opzit maakt niks uit, je pc kan onder het stof zitten en de koeler kan ook gewoon er slecht opzitten waardoor hij amper koelt, zolang jij amper info blijft gevne komen we er nooit achter. Reageren
MFCL Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 ja en de temperaturen?Je maakt het ook lekker meoilijk voor jezelf door zo min mogelijk info te geven. Wat zijn de idle/bezig/actieve(dus tijdens een spel) temperaturen, van je cpu en videokaart? Dat er ene nieuwe koeler opzit maakt niks uit, je pc kan onder het stof zitten en de koeler kan ook gewoon er slecht opzitten waardoor hij amper koelt, zolang jij amper info blijft gevne komen we er nooit achter. tja sorry... lol, ben bezig geweest en niet veel op de forums gezeten eergisteren met een compressor me computer stof vrij gemaakt... het gaat al veel beter nu ik kijk vanavond me temperaturen wel. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Dit kan niks anders dan een hitte probleem zijn. Als je de computer weer stofvrij gemaakt hebt en het nu weer beter gaat, betekent dat dus dat je computer te warm wordt. Heb je een fatsoenlijke kast met een aantal fans erin? Zitten de kabels dicht tegen elkaar voor een goede airflow, als die er al is? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Bij mij was een dergelijk probleem een probleem met de AGP poort. Ik moest de snelheid (o.i.d) omlaag schroeven van 8x naar 4x en toen had ik nergens last meer van. Je kan dit vinden in het Catalyst control center->SMARTGARD en dan het bovenste schuifje. Misschien helpt het. Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Bij mij was een dergelijk probleem een probleem met de AGP poort. Ik moest de snelheid (o.i.d) omlaag schroeven van 8x naar 4x en toen had ik nergens last meer van. Je kan dit vinden in het Catalyst control center->SMARTGARD en dan het bovenste schuifje. Misschien helpt het. Als je dat doet gaat je prestatie ook met 50% omlaag he, dan heb je dus ook niet veel meer aan je kaart.. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Het was toch een temperatuur probleem denk ik. Want ik heb al een tijd geleden een nieuwe FAN in mijn pc gezet en nu heb ik net mijn snelheid weer opgeschroefd naar 8x, en hij draait stabiel. Zou ik het verschil echt merken? Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Het was toch een temperatuur probleem denk ik. Want ik heb al een tijd geleden een nieuwe FAN in mijn pc gezet en nu heb ik net mijn snelheid weer opgeschroefd naar 8x, en hij draait stabiel. Zou ik het verschil echt merken? Dat moet wel, omdat de videokaart nou 2x zo snel data kan ontvangen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Het was toch een temperatuur probleem denk ik. Want ik heb al een tijd geleden een nieuwe FAN in mijn pc gezet en nu heb ik net mijn snelheid weer opgeschroefd naar 8x, en hij draait stabiel. Zou ik het verschil echt merken? Hier is even een kleine rectficatie nodig, hij reset nog steeds als ik hem op 8x zet. Reageren
MFCL Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Ik heb het ook nogsteeds... en me computer word ook niet te warm Toch maar 450 watt van me neef erin zette? kan altijd kijke of het werkt Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 hoe weet jij nou of je pc niet te warm word? je maakt het jezelf ongelofelijk meoilijk. Geef nou een sinfo, dan kan je op zijn minst verder geholpen worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.