Toby_Andreas Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 hallo weet iemand waar je super mario bros of super mario world kan spelen zoals vroeger op de nintendo toen speelde ik die ook altijd maar ik kan het niet meer vinden. ik bedoel waar je door zon werelden moet gaan en ook baasen enzo moet verslaan. weet iemand of je die op internet kunt spelen want ik kan het niet vinden de orginele alleen zon moderne saaie Toby_A Reageren
.NightFlower Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Volgens mij is dit wat je zoekt allthegames.net/super_mario_world Reageren
Toby_Andreas Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 nee dat is niet de echte orginele van de supernintendo die zoek ik namenlijk dat je ook door werelden moet lopen naar alle levels hier is plaatje Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Dat is Super mario World. Aleen dat spelletje in de link is niet de normale Super mario world. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.