Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

Ik kwam net op een heel goed idee. Ik wil graag een mod maken dat er bijvoorbeeld plotseling vuur uitbreekt in een kantoor gebouw of een bank gebouw dat het vuur zo hevig wordt, en als het niet geblust wordt dat deze in elkaar stort. En dat het 70 minuten duurt voordat het gebouw weer recht op staat.

Wat vinden jullie hiervan? Misschien is het handig om het te doen bij het selecteren van een gebouw. Dit heeft ook niks met 11 september te maken. :)

'Waves,

Twix :cya:

gallery58.jpg

Geplaatst:

Geweldig idee enzo maar dan moet je van elk gebouw een model maken dat het in elkaar is gestort. Of niet? Of wil je gewoon dat het gebouw verdwijnt en er na 70 Minuten ineens weer staat?

Geplaatst:

Ga jij het even maken... Dit is ontzettend moeilijk, omdat je zo´n gebouw moet animeren. Dit is al moeilijk, maar al helemaal in GTA; Je moet hier speciale manieren voor gebruiken. De explosies zouden wel kunnen, ook op tijd, en dat ze na X minuten weg gaan, maar om het ook nog zo te maken dat als het vuur niet geblust word, het gebouw dan opeens instort (je moet ook nog eens iets raars daarmee doen, want je wil niet dat het de hele tijd in een loop instort, dus moet je twee gebouwen... Geen idee). Nee, dit gaat echt niet...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kun je niet iets met cleo maken dat dat gebouw omlaag gaat? Dan rookmachines spawnen en hier en daar wat vuur en ontploffende barrels?

Geplaatst:

je zou idd wat met cleo kunnen maken, niet zeker en het zou denk ik ook niet leuk zijn voor de fps. Als je namelijk ene echt instortbaar gebouw wilt hebben moet je een hoop models laden en telkens weer destroyen wat veel cpu kracht kost.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...