sander0008 Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 heej ik zoek deze keer een amirkaanse auto (politie) mod en geluid en een mod dat je bij de politie hoort en dat je door de walkitoulki kan praaten en ja achterbak open kan doen voor wapen hier een filmpje omdat de link het niet doet moet je het intikken op youtube en dan gtasa:bus chase en dan de eerste. ik zou dat geluid en die auto wel willen die vind ik wel mooi. en mischien ook een mod voor een swat bepaking en een politie bepaking. alvast bedankt sander Reageren
sander0008 Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 (bewerkt) ja maar kan iemand deze maken of als iemand hem al heeft een link sturen ?? alvast bedankt sander Bewerkt: 18 maart 2009 door sander0008 Reageren
sander0008 Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 (bewerkt) kan iemand me helpen niemand geeft antwoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp sander Bewerkt: 21 maart 2009 door sander0008 Reageren
LSR Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 kan iemand me helpen niemand geeft antwoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp sander ik heb deze mod wel maar kheb nog standaard geluid en de achterbak, geen flauw idee hoe hij dat voor elkaar krijgt misschien moet je even un reactie op het filmpje plaatsen (tip: doe het in het engels want de uploader heet rockport da's volgesmij un plaatsje in Engeland) 2003_Ford_Crown_Victoria_LCPD_gta_worldmods.de_.rar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.