CJ-BARTOSZ Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 ik snap het nie ,wat je er voor nodig heb ,hoe moet je die server gebruiken,en hoe moet je het spellen met gta & mta :huh: :huh: :huh: :unsure: :unsure: :unsure: :ph34r: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 MTA is een online [je hebt dus internet nodig] spel. De map is hetzelfde als GTA alleen lopen er geen voetgangers en rijden er geen gewone auto's. Ga naar de GTAgames Downloads om MTA te downloaden. Je moet zelf geen server maken, want dan loopt het niet soepel. Meer vragen? Stel ze gerust, maar wees er zeker van dat je echt geen antwoord weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 wa moet je daarvoor hebben,en heb je mischien een site erover kan ik het ff lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 wa moet je daarvoor hebben,en heb je mischien een site erover kan ik het ff lezen Ik leg net uit wat je daarvoor moet hebben. :blink: Je kan het downloaden in de GTAgames Download db. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 maar ik bedoel gta 3 gta vc gta sa :o :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 maar ik bedoel gta 3 gta vc gta sa :o :o Sorry, volgens mij ben je nog een beetje te jong voor dat soort spellen. Kan je het iets beter uitleggen zodat wij het ook snappen? Wat wil je, GTA of MTA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 Voor het spelen van Multi Theft Auto heb je een gekochte versie van GTA3 en/of GTA Vice City nodig. Daarna pas kan je Multi Theft Auto spelen. Met Multi Theft Auto kan je GTA 3 en/of GTA Vice City tegen elkaar spelen inplaats van in je eentje. Om het te downloaden moet je dus in de GTAgames.nl downloaddatabase zijn. Als je problemen hebt met installatie en opstarten is het slim om even de handleiding te lezen: http://www.mtavc.com/mta05/playmta_nl.htm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 thanx joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 alllen nog 1 ding ik had bij iemand gezien dat je ook scheenshort kunt maken is da waar ? een hoe moet da dan? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 alllen nog 1 ding ik had bij iemand gezien dat je ook scheenshort kunt maken is da waar ? een hoe moet da dan? <_< Tijdens dat je MTA speelt moet je op F12 drukken. Dan slaat hij de screenshot automatisch op in de directory [GTAVC-map]. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 thanx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 kun je ook filmpjes makken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 kun je ook filmpjes makken ja dat gaat met FRAPS *dat kun je hie downloaden* enuuh niet meer dubbel posten graag daar is de edit knop voor <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.