Maurow Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 denk t ook volgens mischien deze ook lijkt op de haai van jaws Reageren
stibie Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Ik weet niet of dit al bekend is, maar de missie : The Fandom Menace is een verwijzing naar 'The phantom menace. En dat is een film in de star wars reeks. ^^ Reageren
Reaper. Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 denk t ook volgens mischien deze ook lijkt op de haai van jaws Bijna alle haaien lijken op elkaar. Reageren
The Hulk Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 denk t ook volgens mischien deze ook lijkt op de haai van jaws Bijna alle haaien lijken op elkaar. Inderdaad het kan net zo goed gewoon een normale haai zijn alleen omdat er een film is over haaien namelijk: Jaws. Dan hoeft dit toch niet gelijk een EE te zijn. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 er zitten overal schepen onder water. ja maar dit schip is een koopvaardijschip van in de 17-18de eeuw Reageren
metal_wario Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 (bewerkt) Beetje raar maar, ik zet te spelen ik wou het blijheids beeld zien toen zag ik zo'n dealer. Ik sprak er mee en zijn naam is Osama. Het rare vindt ik dat hij bij (in GTA dan) een bekent beeld is. Op de derde screenshot zie je dat hij bij geen gang hoort. Bewerkt: 24 maart 2009 door metal_wario Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's. Reageren
metal_wario Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's. Maar ik bedoel dus dat hij bij iets bekends staat. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's. Maar ik bedoel dus dat hij bij iets bekends staat. mssh het teken van die aanslagen van 2001 en dat hij daarom nu bij het blijheidsbeeld staat.. Reageren
stibie Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's. Maar ik bedoel dus dat hij bij iets bekends staat. mssh het teken van die aanslagen van 2001 en dat hij daarom nu bij het blijheidsbeeld staat.. Ik denk niet dat R* een verwijzing naar 11 september in het spel zal gooien. Het was een vreselijke dag in de geschiedenis en dan weet rockstar ook wel. Reageren
The Hulk Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's. Maar ik bedoel dus dat hij bij iets bekends staat. mssh het teken van die aanslagen van 2001 en dat hij daarom nu bij het blijheidsbeeld staat.. Ik denk niet dat R* een verwijzing naar 11 september in het spel zal gooien. Het was een vreselijke dag in de geschiedenis en dan weet rockstar ook wel. Inderdaad het lijkt me een beetje raar als het naar die dag verwijst. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Dit is een Eastereggtopic! Ga dus eventueel verder via PB en hou dit topic dus ook voor GTA CW eastereggs. (srry, als dit moderatorachtig overkomt) Reageren
Maurow Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 lijkt dit niet op een mannelijk geslachtsdeel? Reageren
HA5H Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) lijkt dit niet op een mannelijk geslachtsdeel? Nee sorry, of ik kijk nu heel scheel. Of miss een heel klein beetje. Bewerkt: 26 maart 2009 door -Haakon- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.