Jump to content
Geplaatst:
comment_1300654

Hier kan je alle Easter Eggs die je in het spel gevonden hebt kwijt.

Een easter egg in een computerspel is een verstopte grap van de makers. 'Easter egg' is Engels voor 'paasei'. Net als bij echte paaseieren zul je goed moeten zoeken voordat je een easter egg tegen komt. Easter eggs hebben geen invloed op het spel, en zijn vaak alleen te zien wanneer men een bepaalde handeling verricht, of op een bepaalde locatie kijkt. Het is dan ook heel goed mogelijk dat men zich niet bewust is van de easter egg, ondanks het feit dat deze zich pal onder de neus van de speler bevindt. Er zijn heel veel verschillende soorten easter eggs, onder andere woordspelingen, verwijzingen, grappen over de concurrent, bekende citaten en nog veel meer.
  • Reacties 132
  • Bezichtigingen 93.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1306967
denk t ook volgens mischien deze ook 52b8ud.jpg lijkt op de haai van jaws

Bijna alle haaien lijken op elkaar.

Inderdaad het kan net zo goed gewoon een normale haai zijn alleen omdat er een film is over haaien namelijk: Jaws. Dan hoeft dit toch niet gelijk een EE te zijn.

Geplaatst:
comment_1307864

Beetje raar maar, ik zet te spelen ik wou het blijheids beeld zien toen zag ik zo'n dealer.

Ik sprak er mee en zijn naam is Osama.

Het rare vindt ik dat hij bij (in GTA dan) een bekent beeld is.

Naamloos.jpg

Naamloos2.jpg

Naamloos3.jpg

Op de derde screenshot zie je dat hij bij geen gang hoort.

Bewerkt: door metal_wario

Geplaatst:
comment_1307976
Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's.

Maar ik bedoel dus dat hij bij iets bekends staat.

mssh het teken van die aanslagen van 2001

en dat hij daarom nu bij het blijheidsbeeld staat..

Geplaatst:
comment_1308173
Meerdere mensen het Osama, zoals Osama Bin Laden. Een dealer zit soms in RL ook toch niet bij een bende? Trouwens, we hebben hier een algemeen topic voor Easter Egg's.

Ik denk niet dat R* een verwijzing naar 11 september in het spel zal gooien. Het was een vreselijke dag in de geschiedenis en dan weet rockstar ook wel. ;)

Geplaatst:
comment_1308188

Ik denk niet dat R* een verwijzing naar 11 september in het spel zal gooien. Het was een vreselijke dag in de geschiedenis en dan weet rockstar ook wel. ;)

Inderdaad het lijkt me een beetje raar als het naar die dag verwijst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.