Niels-GTA Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2009 Ik weet de naam niet van de Missie, maar ik zal zo goed mogelijk uit proberen te leggen welke het is. Ik heb net de Death Row missie gedaan, en heb het enorme huis veroverd. Om bekendheid te scheppen moet ik alle winkelruiten in North Point Mall kapot maken, alleen... in 5 MINUTEN! Het is voor mij bijna onmogelijk om binnen die 5 minuten alle winkelruiten kapot te schieten. Heeft iemand tips? Hartelijk bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 >Deze missie< bedoel je. In dat topic vind je ook meer informatie. Ik heb trouwens je topictitel aangepast zodat mensen kunnen zien over welke missie dit topic gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 Zorg dat je een pistool of geweer hebt waarmee je kunt rennen. Ga er zo snel mogelijk heen en dan kun je alle ruiten kapot schieten, werkt iets sneller dan met een katana. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Gewoon , alles wat ge ziet helemaal stukgooien en gebruik maken vd. kleren dan verlies je sterren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Zorg dat je een minigun hebt met voldoende kogels. Schiet van de ene naar de andere kant, switch naar vuist of een ander wapen waar je mee kan rennen en ga zo de volgende af. Zo heb ik het gedaan en had nog ongeveer een minuut over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2009 Zorg dat je een minigun hebt met voldoende kogels.Schiet van de ene naar de andere kant, switch naar vuist of een ander wapen waar je mee kan rennen en ga zo de volgende af. Zo heb ik het gedaan en had nog ongeveer een minuut over. jep zo doe ik het ook, zelfs al doe ik het op me sloomst lukt het mij nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Missie:Shakedown. Van:Tommy Vercetti, hoofdpersonage en speler. Moeilijkheidsgraad:Gemiddeld. Tip:Draag niet al te zware wapens o.a. M60 Minigun en Rocketlauncher. JeremyVosJV advies! Bewerkt: 16 april 2009 door JeremyVosJV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.