Nissan Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Namens Svenie mag ik de volgende vraag stellen. Als jullie het niet geloven kunnen jullie Svenie PB'en. Welk wapen heeft Zhou vast in de missie Driven to Destruction? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Namens Svenie mag ik de volgende vraag stellen. Als jullie het niet geloven kunnen jullie Svenie PB'en.Welk wapen heeft Zhou vast in de missie Driven to Destruction? Een minigun? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 (bewerkt) Namens Svenie mag ik de volgende vraag stellen. Als jullie het niet geloven kunnen jullie Svenie PB'en.Welk wapen heeft Zhou vast in de missie Driven to Destruction? Een M4/AK47 Het is in ieder geval een zwaar gevechtswapen. Bewerkt: 18 april 2009 door Triads Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Namens Svenie mag ik de volgende vraag stellen. Als jullie het niet geloven kunnen jullie Svenie PB'en.Welk wapen heeft Zhou vast in de missie Driven to Destruction? Een minigun? Goed . Volgende voor Jesperkaj. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Ik weet even geen vraag op dit moment. Iemand anders mag er eentje stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Ik weet even geen vraag op dit moment. Iemand anders mag er eentje stellen. Oke ik stel eraan! Waarom gaat Alonso een Bus slaan en trappen bij het Bus Depot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Ik weet even geen vraag op dit moment. Iemand anders mag er eentje stellen. Oke ik stel eraan! Waarom gaat Alonso een Bus slaan en trappen bij het Bus Depot? Hij denkt dat het draken zijn en ze moeten dood? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Ik weet even geen vraag op dit moment. Iemand anders mag er eentje stellen. Oke ik stel eraan! Waarom gaat Alonso een Bus slaan en trappen bij het Bus Depot? Hij denkt dat de bussen het kwaad zijn. Beetje hetzelfde als Jesperkaj... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Ik weet even geen vraag op dit moment. Iemand anders mag er eentje stellen. Oke ik stel eraan! Waarom gaat Alonso een Bus slaan en trappen bij het Bus Depot? Hij denkt dat het draken zijn en ze moeten dood? Jesperkaj was iets nauwkeuriger dus jij bent! Bewerkt: 20 april 2009 door Triads Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Wie is de 'grote' verrader in het spel? Geef ook aan in je post hoe hij de 'die gang' heeft verraden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Wie is de 'grote' verrader in het spel? Geef ook aan in je post hoe hij de 'die gang' heeft verraden. Zhou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Wie is de 'grote' verrader in het spel? Geef ook aan in je post hoe hij de 'die gang' heeft verraden. Zhou? Fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Wu "Kenny" Lee hij heeft the Triads verraden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Wu "Kenny" Lee hij heeft the Triads verraden. Op welke manier heeft Kenny ze dan verraden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Wu "Kenny" Lee hij heeft the Triads verraden. Op welke manier heeft Kenny ze dan verraden? Door de vader van Huang te vermoorden en het zwaard dat die wou zelf te stelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.