Jesperkaj Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Wu "Kenny" Lee hij heeft the Triads verraden. Op welke manier heeft Kenny ze dan verraden? Door de vader van Huang te vermoorden en het zwaard dat die wou zelf te stelen. Goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Op welke plek kan je een dealer vinden die "Osama" noemt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koeky7 Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Op welke plek kan je een dealer vinden die "Osama" noemt? Die kan je vinden op Happiness Island. Achter de gebouwen op het zuidelijkste deel van het eilandje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Op welke plek kan je een dealer vinden die "Osama" noemt? Die kan je vinden op Happiness Island. Achter de gebouwen op het zuidelijkste deel van het eilandje. Goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koeky7 Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2009 Op welke plek kan je een dealer vinden die "Osama" noemt? Die kan je vinden op Happiness Island. Achter de gebouwen op het zuidelijkste deel van het eilandje. Goed! Ik weet nu zo 1 2 3 geen nieuwe vraag (druk met school, geen tijd voor games) de eerste de beste geene die dit leest mag er wel 1 bedenken. Suc6! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2009 Op welke plek kan je een dealer vinden die "Osama" noemt? Die kan je vinden op Happiness Island. Achter de gebouwen op het zuidelijkste deel van het eilandje. Goed! Ik weet nu zo 1 2 3 geen nieuwe vraag (druk met school, geen tijd voor games) de eerste de beste geene die dit leest mag er wel 1 bedenken. Suc6! Ok ik stel wel een vraag: Welk wapen ligt in deze prullenbak:Click here to view the SnapMap? Corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2009 Zwaard? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2009 Zwaard? Jep,dat is goed!De volgende is voor jou Corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2009 Ik kan geen vraag bedenken.. Dus mag iemand anders een vraag stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Ik kan geen vraag bedenken.. Dus mag iemand anders een vraag stellen. Oke! Hoe oud is Huang Lee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Ik kan geen vraag bedenken.. Dus mag iemand anders een vraag stellen. Oke! Hoe oud is Huang Lee? 25 jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2009 Ik kan geen vraag bedenken.. Dus mag iemand anders een vraag stellen. Oke! Hoe oud is Huang Lee? 25 jaar. Goed! Jij bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Wat is de beloning van de Taxi Driver zijmissie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Wat is de beloning van de Taxi Driver zijmissie? bulletproof taxi? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Ja alle taxi's zijn bullet proof Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.