Nissan Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Wat is de beloning van de Taxi Driver zijmissie? Als je 5 Fares hebt afgezet, worden alle Taxi's waarin jij zit Kogelvrij. Alleen die van jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Wordt er hier nog gereageert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Indien de persoon die een vraag goed beantwoord heeft na drie dagen geen nieuwe vraag heeft gesteld en na het sturen van een PM dit nog steeds niet heeft gedaan mag een willekeurig iemand een nieuwe vraag stellen. Uiteraard geldt dit ook voor de persoon die de vraag gesteld heeft. Stuur Jesperkaj dus even een PM en vraag hem vriendelijk om dit topic even te bekijken en eventueel het antwoord goed te keuren. Al kan ik wel zeggen dat redfire18 het juiste antwoord heeft gegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Sorry, ik was even vergeten dat ik de vragensteller was. Redfire18 heeft het goede antwoord uiteindelijk gegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Sorry voor het wachten Hoe lang is hsin joaming al leider van de traids? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Sorry voor het wachten Hoe lang is hsin joaming al leider van de traids? volgens mij 20 jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Je had het goed maar je mag pas een vraag stellen als ik heb gezegt dat het goed is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Mijn vraag: Als je de verhaallijn heb uitgespeeld, krijg je een mailtje, van wie is dat mailtje en wat is dan je "missie"? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Je krijgt een e-mail van Xin Shan om de Lions of Foo te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Je krijgt een mailtje van ene Sean om de Lions Of Foo te zoeken. .Corneria. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Je krijgt een mailtje van ene Sean om de Lions Of Foo te zoeken. .Corneria. corneria, je antwoord is goed, want wat bierbuikje heeft als opdrachtgever komt pas NA dat je de lions of foo hebt gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Welke wapens kun je kopen als je de "Full Cocked Update" hebt betaalt op de website van de Ammu-Nation? .Corneria. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Een gokje, want anders moet ik de hele storyline opnieuw spelen. Revolver SMG Double barreled shotgun Carbine Rifle RPG Minigun Proximity mines Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Een gokje, want anders moet ik de hele storyline opnieuw spelen. Revolver SMG Double barreled shotgun Carbine Rifle RPG Minigun Proximity mines Je antwoord is........GOED!!!*Zet een overwinningsliedje op*[/font]. .Corneria. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Ok, volgende vraag. Deze scene is te zien in een missie van Zhou, de vraag is: 'Wie wordt hier vermoord?'. Bewerkt: 22 mei 2009 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.