The Hulk Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 Mijn vraag: Hoe heet de missie waar je Chinees ete moet bezorgen?? Noodle Run! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 Mijn vraag: Hoe heet de missie waar je Chinees ete moet bezorgen?? Noodle Run! helemaal GOED!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 Mijn vraag: Hoe heet de missie waar je Chinees ete moet bezorgen?? Noodle Run! helemaal GOED!! Volgens mij was Cuban Gangster eerder.(Zie de laatste post van de vorige bladzijde). .Corneria. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Noodle Run. oja :$ sorry dus Cuban Gangster mag de volgende vraag stellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Dank je . Wanneer kom je de Triad die je recruteerd in Recruitment Drive weer tegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Als ik me goed herinner is dat tijdens de missie Clear the Pier. Kenny stuurt hem naar Huang om hem te helpen Chan een kopje kleiner te maken. Wat grappig is, is dat de persoon niet echt tevreden is met zijn tatoeage, en zijn vrouw er hem min of meer mee uitlacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Ja, dat is het goede antwoord. Volgende voor Svenie . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Ik heb via PB toestemming gehad van Svenie om een nieuwe vraag te stellen: In welke missie is er paparazzi aanwezig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 In The Fandom Menace zitten ze allemaal achter je aan te fotograferen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 In The Fandom Menace zitten ze allemaal achter je aan te fotograferen. Juist!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 De volgende vraag. Met welke auto is het mogelijk op 'Hapiness Island' te komen? En hoe precies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Hint: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Hint: Met een taxi door gewoon een taxi te bellen en dan te zeggen dat je naar Hapiness Iland wil? .Corneria. Bewerkt: 7 juni 2009 door .Corneria. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Taxi? Edit: Te laat... :/ Bewerkt: 7 juni 2009 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 Fout, maar wel in de richting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.