Koeky7 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 Fout, maar wel in de richting. Je kan ook een politie auto op happiness island krijgen. Ik had een keer een paar sterren achter me aan en ik was op het eiland, en toen kwam er een politie auto aangereden. Maar er kwam altijd maar 1 ook al heb ik 6 sterren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Ik heb van Bierbuikje een PB gekregen om de antwoorden te controleren, omdat hij een paar dagen niet actief is. Het antwoord heb ik via PB gekregen. @Corneria: Eeen deel klopt al aleen hoe kom je er dan precies? Je moet wel helemaal volledig zijn in je antwoord. @Hierboven: Kan niet want je zit dan al op het eiland je moet echt met het voertuig er geraken. Bewerkt: 8 juni 2009 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 Kom op niemand? .Corneria had al een deel goed alleen de manier hoe dat je er komt moet nog vervolledigd worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 Je belt de taxi je stapt in je zegt dat je naar happines island wilt de taxi gaat rijden en je bent er. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 Je belt de taxi je stapt in je zegt dat je naar happines island wilt de taxi gaat rijden en je bent er. Dit keur ik goed volgende voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 Dit keur ik goed volgende voor jou. Ik zie inhoudelijk geen verschil tussen de antwoorden van Corneria en van Wupie. Ze geven allebei de goede manier, namelijk je door een bestelde taxi naar het eiland laten brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2009 Met een taxi door gewoon een taxi te bellen en dan te zeggen dat je naar Hapiness Iland wil? Je belt de taxi je stapt in je zegt dat je naar happines island wilt de taxi gaat rijden en je bent er. Dat dacht ik dus ook . Er staat toch gewoon precies hetzelfde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2009 Mijn theorie was dat er een hypermoderne taxi uitgevonden was met een raket en vleugels, maarja, blijkbaar niet goed he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2009 Om het antwoord even helemaal goed te maken. 1. Je fluit naar een taxi. 2. Je stapt in via de marker (niet overvallen). 3. Je geeft aan dat je naar Osama wilt. Dit is de dealer op hapiness island. 4. Je doet 'skip trip'. 5. Nu zal de auto op hapiness island komen. 6. Overval de taxi nog even, dit is niet moeilijk. 7. Rijd ermee weg. Diegene waarvan EOTR het antwoord heeft goedgekeurd mag de volgende wel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Ik weet even niks dus de volgende dit wat verzint mag van mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Ok, ik offer mij wel op. Welke achievement krijg je van 'The Lost Brothers of Jank and Skunk'. En wat moet je voor deze achievement doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Je krijgt er 2. De Golden Binoculars, 40 drugsdealers zoeken. De Titanium Briefcase, 80 drugsdealers zoeken (oftewel: allemaal). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Dat is helemaal goed, volgende vraag voor Donald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Wat kan je met de Scratch Cards winnen wat nodig is voor de 100%? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Een savehouse op Star Junction. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.