Donald F. Duck Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2009 Correct, volgende vraag voor clus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Bij welk politiebureau staat een FIB Rancher? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Geen? Weet het niet 100% zeker maar ik geloof bij geen een.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Niet goed, er is er zeker 1 waar je hem regelmatig ziet staan. Zoektip: http://nl.wikigta.org/wiki/Politiebureau_locaties_(GTA_IV) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Euh , ik dnk ook bij geen enkel= eb bij elk bureau gekeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Er staan politiebureau's in de volgende wijken: East Holland East Island City Fishmarket North Francis Intl Airport Hove Beach Middle Park East Northern Gardens South Bohan South Slopes Suffolk The Triangle Varsity Heights Bij een van hen staat echt (bijna?) altijd een FIB-rancher. De locaties van de politiebureau's staan in de link in mijn bericht van 28 juni. Ik heb net nog gekeken, zowel in een lopend spel als in een "New Game", in beide gevallen stond ie er. Dus de vraag blijft: in welke wijk staat het bureau met de FIB-rancher. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Hij is niet moeilijk, maar je moet er wel even moeite voor doen, namelijk met de kaart van GTA IV (zie de link) alle politiebureaus bezoeken tot je op een parkeerterrein de bewuste wagen ziet staan. PS: in deze topic mag je maximaal 3 posts per dag plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Zoals je al zei, dit moet je opzoeken, dus niet echt een kennisvraag.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Zouden niet meer vragen in deze topic tot opzoeken hebben geleid? Bovendien, zodra je het antwoord gevonden hebt, is je kennis uitgebreid. Verder laat ik het graag aan het oordeel van Svenie over of mijn vraag wel of niet in deze quiz past. >>> Door Svenie: Zeer mooie vraag, ze moeten niet allemaal zo eenvoudig zijn.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Ik zag de FBI Rancher bij dit politie bureau. Wat de straat is, geen idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Bierbuikje, je hebt hem gevonden. De wijk heet Varsity Heights. De volgende vraag is voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Oke, volgende vraag. Waar kun je de Twat cafés vinden? Je kunt ze op 2 plaatsen vinden, graag met de snapmap aangeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Oke, volgende vraag. Waar kun je de Twat cafés vinden? Je kunt ze op 2 plaatsen vinden, graag met de snapmap aangeven. Hier is de link : Snapmap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Dat antwoord is goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Ok , Welke auto , is het allertraagste vertuig in GTA CW ( mss te gemakkelijk , maar het is mijn erste vraag in heel mn leven ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.