Dakendak Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Ok , Welke auto , is het allertraagste vertuig in GTA CW ( mss te gemakkelijk , maar het is mijn erste vraag in heel mn leven ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 De rhino? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 De rhino? Jah , goed zo Bierbuikje ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Volgende vraag: Waar verwijst de onderstaande smiley naar en waar is deze smiley te vinden in CTW? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) In het noorden, in de zee. Ze verwijzen naar de easter egg bordjes in VCS. Oja, en naar dat 'Hello Again!' bord in LCS. Bewerkt: 8 juli 2009 door Bayside Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Waar in het noorden in de zee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Bij de noordelijkste pier van de zee , het verwijst naar de easter-eggs ij gta vcs en hello again uit lcs . Maar ik geef mijn vraag aan BAyside Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Bij de noordelijkste pier van de zee , het verwijst naar de easter-eggs ij gta vcs en hello again uit lcs . Maar ik geef mijn vraag aan BAyside Dat antwoord is goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Ok , als Bayside dan geen vraag stelt , doe ik het wel . Hoe heet de missie waarbij je iemand moet beschermen terwijl hij uit het kerkhof probeert te geraken ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Wat de F? Stuur dan een PB ofzo. Ik ben aan de beurt.. Iig, het antwoord is Grave Situation. Ik weet dat dit goed is, dus nu ben ik alsnog. Bewerkt: 9 juli 2009 door Bayside Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Wat de F? Stuur dan een PB ofzo. Ik ben aan de beurt..Iig, het antwoord is Grave Situation. Ik weet dat dit goed is, dus nu ben ik alsnog. Jah , goed zo ! volgende vraag voor jou ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Wow.. ik heb 6 dagen op mijn vraag laten wachten en niemand die 't nodig vond om voor te gaan/een PB'tje te sturen? Uit welke Amerikaanse staat komt het random character Selma? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Ik ga voor ohio. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 En dat is.. goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Waar kun je de man vinden die oorspronkelijk uit Al-Qaida komt? Hij is nooit in de auto, maar draagt altijd een tas met plantjes. Bewerkt: 19 juli 2009 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.