.Corneria. Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 22 Juist!De volgende is voor jou. .Corneria. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Wat voor werk doet Lester Leroc? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Detective, en hij zoekt naar de rat in de "Angels of Death" motorgang. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Detective, en hij zoekt naar de rat in de "Angels of Death" motorgang. Volgende vraag is voor jou. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Volgende vraag. Hoe kom je boven het 'Freedom Tower'? Reageren
Nissan Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Met de manier die Bierbuikje beschreven heeft. Je moet een motor laten ontploffen zodat je op het gebouw komt, dan kun je zo naar de Freedom Tower lopen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Die manier reken ik goed, maar ik bedoelde eigenlijk met de helicopter in de missie van Chan Jaoming 'slaying with fire'. Volgende vraag voor jou. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ah mooi. Dit antwoord kun je vinden op een poster in de stad. Van welke dag is het nieuws in The Liberty Tree? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Het motto van Liberty Tree luidt: "Yestersays news today". Dus er is geen speciafieke dag dat er een artikel uitkomt. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik vraag geen specifieke dag. Ik vraag hoe oud het nieuws is dat word gepubliceerd in The Liberty Tree . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik vraag geen specifieke dag. Ik vraag hoe oud het nieuws is dat word gepubliceerd in The Liberty Tree . Eén dag dus. Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Hoe oud ? Het komt van gisteren . Duss misschien 1 dag . Kan ook een paar uur zijn , als je het om 1 uur s'nachts ziet . Dus deze vraag is niet te beantwoorden . Ofwel is het antwoord : van gisteren . Reageren
Nissan Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Nee, normaal komt nieuws uit een dag nadat het gebeurd. En als ze het nieuws van gisteren vandaag brengen, zijn dat toch echt 2 dagen hoor. Maarja, volgende vraag voor degene die dit leest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.