Jump to content

GTA Chinatown Wars quiz

Recommended Posts

Geplaatst:
Kan er nog een tip gegeven worden ? Ik vind het echt niet ...

Tips vraag je via een PB, antwoorden post je hier.

Geplaatst:
Kan er nog een tip gegeven worden ? Ik vind het echt niet ...

Tips vraag je via een PB, antwoorden post je hier.

Nu heb je me een tip gegeven hoe ik het moet doen :D , dus geef ik terug een tip ; zeg dit via PB :D .

Geplaatst:

De missie Yu Jian?

Eindelijk het goede antwoord. Je ziet Chan inderdaad voor het eerst tijdens de missie Yu Jian, al zullen de meeste mensen dat niet meteen beseffen. Je ziet hem in zijn paarse Comet vluchten voor de politie terwijl je op weg bent naar Kenny. De volgende vraag is voor jou DingKing.

Geplaatst:

De missie Yu Jian?

Eindelijk het goede antwoord. Je ziet Chan inderdaad voor het eerst tijdens de missie Yu Jian, al zullen de meeste mensen dat niet meteen beseffen. Je ziet hem in zijn paarse Comet vluchten voor de politie terwijl je op weg bent naar Kenny. De volgende vraag is voor jou DingKing.

Thanks :) Ik was net weer opnieuw begonnen met Gta CW en het viel me ook op.... Jeuh :dans: Even goed nadenken....

Aha ik weet er een:

In welke 2 missies speelt een steegje in Cerveza Heights een grote rol?

Dit is er een voor de kenners, good luck :bier: !

Geplaatst:

De missie Yu Jian?

Thanks :) Ik was net weer opnieuw begonnen met Gta CW en het viel me ook op.... Jeuh :dans: Even goed nadenken....

Aha ik weet er een:

- Deadly Xin

- Xin of the Father

Het is maar een gokje, ben niet zeker :)

Geplaatst:

De missie Yu Jian?

Aha ik weet er een:

- Deadly Xin

- Xin of the Father

Het is maar een gokje, ben niet zeker :)

Fout, maar je zit in de goede richting :tu:

Geplaatst:

• Pursuit Farce
  • Deadly Xin

Overigens zijn er veel missies die zich in Cerveza Heights afspelen.

Dit zijn inderdaad de goede missies. Ik had het over een specifiek steegje en die komt in die twee missies als belangrijke plek voor. De volgende is voor jou!

• 2 weken later...
WinterGlove (gast)
Geplaatst: (bewerkt)

Waarom moest Huang Lee zijn Oom (Wu "Kenny" Lee) doden aan het eind?

Bewerkt: door Carbon-X
Geplaatst:

Waarom moest Huang Lee zijn Oom (Wu "Kenny" Lee) doden aan het eind?

Easy: Het blijkt op het laatst dat Chan en Zhou alleen maar meelopers van de echte Wonsu baas waren. Huang komt erachter dat oom Kenny de Wonsu baas is en daarom moest hij de rat uitschakelen die alles van de triads heeft gelekt. Dat was dus oom Kenny.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...