WinterGlove (gast) Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) Correct! Volgende vraag is voor jou. Bewerkt: 4 november 2009 door Carbon-X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 Nee, dat was eigenlijk niet het goede antwoord . Het goede antwoord is dat Kenny de vader van Huang heeft vermoord. Chan en Zhou zouden volgens valse info van de Wonsu Boss (Kenny) info lekken aan de LCPD. Dit is echter niet zo. En daarnaast, Rinaldootje is aan de beurt om een vraag te stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 Waarom moest Huang Lee zijn Oom (Wu "Kenny" Lee) doden aan het eind? Uhmm ja ik was nog. Als het te lang duurt totdat er een nieuwe vraag gesteld wordt, kan je altijd een PM naar die desbetreffende persoon sturen. Excuus voor de dubbelpost. Maar ik kan me andere post niet meer Editen. Click here to view the SnapMap Goed! Volgende vraag voor jou. Oké Mijn vraag. Waar ben ik? (Laat zien via snap-map) Een klein auto racebaantje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 Goed Jesper jij bent weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 Hoe heet de club van Zhou Ming? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WinterGlove (gast) Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 Hoe heet de club van Zhou Ming? Dat is The Ming Inn op East Island City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 Hoe heet de club van Zhou Ming? Dat is The Ming Inn op East Island City. Ik hoefde alleen de naam te weten, maar het antwoord is goed. Volgende voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WinterGlove (gast) Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2009 (bewerkt) Noem van Elke Gang in het spel de Gang Wagen. Bewerkt: 6 november 2009 door Carbon-X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2009 Russian Maffia - Albany Cavalcade FXT Angels of Death - Hellfury Koreaanse Maffia - Chavos Triads - Hellenbach GT The Lost - Chopper Spanish Lords - Sabre De rest heeft geen officiële gangvoertuig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WinterGlove (gast) Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Russian Maffia - Albany Cavalcade FXT Angels of Death - Hellfury Koreaanse Maffia - Chavos Triads - Hellenbach GT The Lost - Chopper Spanish Lords - Sabre De rest heeft geen officiële gangvoertuig. Dat is correct volgende voor jou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Wanneer hoor je de welbekende Wilhelm schreeuw? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Wanneer hij van de brug springt in zijn 3e encounter. Het is echter een doodnormale Ped schreeuw, dus je kan hem bijna altijd horen. Schiet op een Ped en hij schreeuwt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Wanneer hij van de brug springt in zijn 3e encounter. Goed! Jij bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2009 Was ook een beetje makkelijk . Waarom vermoord Cjan Jaoming Mallorie Mallard? Das de vraag voor de PSP gamers DS vraag: Noem 2 wagens in de game die iets speciaals hebben (missie gerelateerd). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.