Jesperkaj Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Dit zijn: Reefer uit de missie So Near, Yet Sonar Zhou's helikopter uit de missie Hit from the Tong Bewerkt: 13 november 2009 door Jesperkaj Reageren
Nissan Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Je kan niet in helikopters. Reefers komen gewoon voor in de game hoor, die bedoel ik ook niet. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Ik ben het slechts van één voertuig zeker, maar toch waag ik een poging: Gumshoe (Scrambled) Zhou boat (Torpedo Run) Het laatste voertuig is een vrij uniek geval. Je kan hem enkel in de missie Torpedo Run verkrijgen, maar het probleem is dat er zich een glitch voordoet wanneer je het voertuig betreed, wat erg schadelijk is voor je spel. Ik hoop dat je dit voertuig bedoeld, anders moet ik op zoek naar een ander. Reageren
Nissan Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 De Zhou Boat is goed. Nog een meer. Wat is die glitch trouwens Svenie? Reageren
Svenie Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Resolution X mini (The Wheelman) Zhou boat (Torpedo Run) Om mijn antwoord wat verder toe te lichten: de Resolution X mini is zoals je uit de naam kunt afleiden de kleinere versie van de Resolution X. Terwijl de gewone versie na de missie Pimp His Ride beschikbaar wordt bij de Auto Merchant in BOABO, kan je de mini versie enkel tijdens de missie The Wheelman stelen. Wanneer je hem in je garage wilt plaatsen moet je er wel rekening mee houden dat je de missie twee keer zult moeten spelen. @Die glitch houdt in dat je spel crasht wanneer je de boot weet te bemachtigen die je moet vernietigen. Je hebt natuurlijk ook nog de andere versie die staat aangemeerd bij een pier, maar aangezien je er toch niets mee bent... Reageren
Nissan Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Zoals ik al zei in de chat, dat reken ik goed . PS: Post nummer 4000 . Reageren
Svenie Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Mijn welgemeende excuses voor het zo lang stil liggen van deze quiz en daarbij ook mijn langdurige afwezigheid. Laten we deze quiz meteen weer wat leven inblazen. De eerste die dit leest mag van mijn part een vraag stellen. Reageren
TomFurga Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Tegen welke bende moet Huang het opnemen in de eerste missie voor Lester? Reageren
NummerLock Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Tegen welke bende moet Huang het opnemen in de eerste missie voor Lester? Gokje, spanish lords Reageren
Svenie Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Zonder twijfel The Lost Motorcycle Club. Reageren
TomFurga Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Zonder twijfel goed gerekend. Volgende voor jou. Reageren
Svenie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Een makkelijke: hoe heet de drugs die je als eerste verhandeld? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Acid, die je krijgt van Wu. Reageren
Svenie Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Acid, die je krijgt van Wu. Volgende vraag voor jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.