Bierbuikje Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2010 Oke, volgende voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2010 Hoeveel magneetjes hangen op het prikbord van Huang? Een simpele . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2010 Dat verschild toch per versie? DS, PSP en Iphone. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2010 Is me nooit opgevallen, mocht dat zo zijn. Voor de zekerheid, die van de DS versie. Dit IS een opzoek vraagje . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Dat zijn er bij de DS: 22 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Volgende voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Hoeveel missies moet je doen voor je oom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Makkie, dat zijn er veertien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Goed, volgende voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Mwa, ik weet op dit moment geen goede vraag, dus de gene die dit als eerst leest, mag een vraag stellen. @supergtagamer (Hieronder): Dus jij niet, want je hebt vandaag al drie berichten geplaatst in dit topic. Bewerkt: 11 april 2010 door Jesperkaj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Mwa, ik weet op dit moment geen goede vraag, dus de gene die dit als eerst leest, mag een vraag stellen. @supergtagamer (Hieronder): Dus jij niet, want je hebt vandaag al drie berichten geplaatst in dit topic. Zal ik dan maar gaan? Uhm even nadenken. Welke problemen heeft Wade Heston precies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Hij is door de jaren heen verslaafd geraakt aan drugs, vooral aan cocaïne. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Dat is niet alles. Hij had er meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WinterGlove (gast) Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Mwa, ik weet op dit moment geen goede vraag, dus de gene die dit als eerst leest, mag een vraag stellen. @supergtagamer (Hieronder): Dus jij niet, want je hebt vandaag al drie berichten geplaatst in dit topic. Zal ik dan maar gaan? Uhm even nadenken. Welke problemen heeft Wade Heston precies? Hij was verslaafd aan drugs en had schulden en had volgens mij problemen met de politie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Hij is gescheiden met zijn vrouw, waardoor hij aan de drugs raakte (vooral Cocaïne) en Internal Affairs wil hem maar al te graag pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.