Toni Caprioni Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Hij is gescheiden met zijn vrouw, waardoor hij aan de drugs raakte (vooral Cocaïne) en Internal Affairs wil hem maar al te graag pakken. Cuban Gangster, dat was het antwoord wat ik moest hebben. Helemaal compleet;). Jij bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Ik kan geen badass vraag bedenken op het moment, dus de volgende die dit leest mag een vraag stellen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nino.g Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Hier komt mijn vraag: Op welke drie manieren kan je aan een tank (rhino) komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Vinden in Francis International, een wanted level krijgen (level 6) dat het leger achter je aan komt, en je een tank kan stelen, en je kan hem kopen bij de Merchant in BOABO. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nino.g Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 (bewerkt) goed, jij mag (als je nu wel een vraag kan bedenken ) Bewerkt: 30 april 2010 door nino.g Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 Kan ik niet, dus de volgende blablabla... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 Hoeveel verschillende challenges zijn er + naam + locatie (Alleen welk deel, dus Broker, Algonquin,...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
donjon1997 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 De Wet Ski,Jet Ski,Bovver 64,helicopter,of maverick. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 De Wet Ski,Jet Ski,Bovver 64,helicopter,of maverick. Euh... Fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 24 challenges Broker, Dukes * Beach Blitz * Dukes Dust Up TT * Graveyard Groove * Fast Tracks * Go-Kar-TT * Hi-Way Tire Tourney * Monument Mania * Tattoo Parlor * Liberty City Gun Club * Noodle Run Bohan * Alpha Mail Delivery * Bohan Snake * Boulevard TT * S&M Grand Slam * Warehouse Raid Algonquin * East Side Escapade * HoboTron * Liberty State Delivery * Loose Exchange * Midtown Mayhem * Patriot Park TT * Tansfender Invitational * Wetscapade TT * Noodle Run Gewoon gekopieerd van wikigta. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 Ik denk niet dat hier een antwoord op komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2010 (bewerkt) 24 challenges Broker, Dukes * Beach Blitz * Dukes Dust Up TT * Graveyard Groove * Fast Tracks * Go-Kar-TT * Hi-Way Tire Tourney * Monument Mania * Tattoo Parlor * Liberty City Gun Club * Noodle Run Bohan * Alpha Mail Delivery * Bohan Snake * Boulevard TT * S&M Grand Slam * Warehouse Raid Algonquin * East Side Escapade * HoboTron * Liberty State Delivery * Loose Exchange * Midtown Mayhem * Patriot Park TT * Tansfender Invitational * Wetscapade TT * Noodle Run Gewoon gekopieerd van wikigta. Goed gekopieerd >>> Door Svenie: Gelieve het antwoord ook goed of fout te keuren.<<< Doe ik toch? GOED gekopieerd. Bewerkt: 17 juli 2010 door Dakendak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Nou thomas1010, je mag een vraag stellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb thomas1010 2 PM's gestuurd met de tekst: "je hebt een goed antwoord gegeven op de quizvraag van Dakendak en je hebt een hele tijd geen vraag gesteld dus als je binnen een week geen antwoord hebt gegeven, dan maak ik een vraag." deze heb ik gisteren nog een keer gestuurd. maar dan met andere tekst. Hier mijn vraag: Ik heb het over een persoon. Hij geeft een opdracht. hij kan overal zijn. over wie heb ik het? MVG: supergtagamer Bewerkt: 1 augustus 2010 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Dit moet een Random Character zijn, die kunnen op verschillende plekken zitten en opdrachten geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.