GuitarGuy666 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Xin Shan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2010 Rudy D'Avanzo, die op 3 adressen kan zijn, als Huang Lee hem moet elimineren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Alweer fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Wade Heston? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Wade Heston? Fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Kans wagen... Lester Leroc? Omdat 'ie moet infiltreren bij The Angels of Death... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Kans wagen... Lester Leroc? Omdat 'ie moet infiltreren bij The Angels of Death... Ik denk dat ik het tog wel een leuke moelijke vraag heb. Maar tog heb je het fout R-fl3x. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Guy? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Guy? Noppes. Kleine tip: RSSC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Haha, ik zat er al aan te denken. Maar als het effectief deze persoon is, dan heb je de vraag relatief verkeerd gesteld. Het is niet de persoon die zich op verschillende locaties kan bevinden, maar zijn 'opdracht'. Mijn antwoord is Sean. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2010 Haha, ik zat er al aan te denken. Maar als het effectief deze persoon is, dan heb je de vraag relatief verkeerd gesteld. Het is niet de persoon die zich op verschillende locaties kan bevinden, maar zijn 'opdracht'. Mijn antwoord is Sean. Dat is goed . Svenie mag een vraag stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Er is 5 dagen geen nieuwe vraag gesteld, dus ik stel voor dat een willekeurig iemand een vraag stelt. (als het mag van de admin.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Er is 5 dagen geen nieuwe vraag gesteld, dus ik stel voor dat een willekeurig iemand een vraag stelt. (als het mag van de admin.) Nee, je moet eerst de vragensteller een PB sturen. Als dat gebeurt is gaan er 3 dagen in om een vraag te stellen. Is die dan niet gestelt, dan mag een random persoon een vraag stellen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.