GuitarGuy666 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Er is 5 dagen geen nieuwe vraag gesteld, dus ik stel voor dat een willekeurig iemand een vraag stelt. (als het mag van de admin.) Nee, je moet eerst de vragensteller een PB sturen. Als dat gebeurt is gaan er 3 dagen in om een vraag te stellen. Is die dan niet gestelt, dan mag een random persoon een vraag stellen . Wat kan jij toch lekker vel reageren ok... Jij je zin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2010 Er is 5 dagen geen nieuwe vraag gesteld, dus ik stel voor dat een willekeurig iemand een vraag stelt. (als het mag van de admin.) Nee, je moet eerst de vragensteller een PB sturen. Als dat gebeurt is gaan er 3 dagen in om een vraag te stellen. Is die dan niet gestelt, dan mag een random persoon een vraag stellen . Wat kan jij toch lekker vel reageren ok... Jij je zin Nee, Cuban Gangster heeft gewoon gelijk. Je hoort gewoon de vragensteller een pb te sturen om een nieuwe vraag te stellen. Ik zie trouwens dat je dat de vorige keer wel een pb hebt gestuurd naar de vragensteller voor een nieuwe vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 Ik heb Svenie een bericht gestuurd en van hem mag ik een nieuwe vraag stellen. Tijdelijk weet ik geen vraag. van mij mag iemand anders een vraag stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 Dan ga ik er maar even op in Wie is volgens Rudy D'Avanzo de 'Rat'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 Jimmy Capra. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 En ik weer denken dat het een moeilijke was Volgende voor Cuban gansta! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2010 Ik heb geen inspiratie ( ) dus mag een ander de vraag doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Maak er maar een routine van Welke gang nam Chan Jaoming gevangen in de missie Jackin' Chan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 (bewerkt) Maak er maar een routine van Welke gang nam Chan Jaoming gevangen in de missie Jackin' Chan? Irish american killers? Dit is de gang die chan gevangen nam. (jackin' chan is een verwijzing naar Jackie Chan) Bewerkt: 10 augustus 2010 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik vroeg alleen de naam van de gang, geen EE Ach ja volgende voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 (bewerkt) Hier komt mijn vraag: Bij welke missies krijg je drugs als beloning? Alles telt mee: heroin, weed etc. Ik vroeg alleen de naam van de gang, geen EE Ach ja volgende voor jou! Ach ja, een EE melden is leuk Bewerkt: 10 augustus 2010 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Dock'u'Mental -->15 Acid Half Cut(PSP) --> 5 Coke Missed the Boat? --> 10 Heroïne Sa-Boat-Age --> 12 Ecstasy So Near, Yet Sonar --> 15g Acid Faster Pusher Man! Sell! Sell! --> 10g Coke Ik denk dat het zo goed is MVG. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Dock'u'Mental -->15 Acid Half Cut(PSP) --> 5 Coke Missed the Boat? --> 10 Heroïne Sa-Boat-Age --> 12 Ecstasy So Near, Yet Sonar --> 15g Acid Faster Pusher Man! Sell! Sell! --> 10g Coke Ik denk dat het zo goed is MVG. Kratod Dat is.......... Goed Volgende vraag voor kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Owke, wanneer kwam GTA Chinatown wars uit in Portugal? Oke, een simpele vraag...beter dan niks toch? MVG. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 Owke, wanneer kwam GTA Chinatown wars uit in Portugal? Oke, een simpele vraag...beter dan niks toch? MVG. Kratod 20 maart 2009 voor de NDS en 23 oktober 2009 voor de PSP Am i right? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.