GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Hmmm, zijn er toch meerdere? Ach ja die PiBwasser misschien? Pißwasser is er een van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ihoihfuire Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Hmmm, zijn er toch meerdere? Ach ja die PiBwasser misschien? Pißwasser is er een van Of here be dragons ofzo? Of anders anna rex. Maar ik ga voor die dragons. Ik heb een rij met EE's 1.Here be dragons aanduiding voor iets van zwemmers ofzo. 2.Anna rex verwijzing naar annorexia de afbeelding is een meisje met annorexia. 3.E-cola, verwijzing naar cola en e-bola, Cola is een drankje en E-bola een infectie. Daarom staat eronder iets over lekkere infectie. 4.Meer weet ik niet . Mvg ihoifuire. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 (bewerkt) Hmmm, zijn er toch meerdere? Ach ja die PiBwasser misschien? Pißwasser is er een van Of here be dragons ofzo? Of anders anna rex. Maar ik ga voor die dragons. Ik heb een rij met EE's 1.Here be dragons aanduiding voor iets van zwemmers ofzo. 2.Anna rex verwijzing naar annorexia de afbeelding is een meisje met annorexia. 3.E-cola, verwijzing naar cola en e-bola, Cola is een drankje en E-bola een infectie. Daarom staat eronder iets over lekkere infectie. 4.Meer weet ik niet . Mvg ihoifuire. Nee. in ieder geval: Pißwasser Bewerkt: 18 augustus 2010 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Mijn excuses, maar wat voor een stomme vraag is dit nu? Welke EE is een bekende? Het enige juiste antwoord daarop is alle EE, anders zouden ze niet bekend zijn. Gelieve een andere vraag te stellen of je vraag beter te formuleren, bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2010 Mijn excuses, maar wat voor een stomme vraag is dit nu? Welke EE is een bekende? Het enige juiste antwoord daarop is alle EE, anders zouden ze niet bekend zijn. Gelieve een andere vraag te stellen of je vraag beter te formuleren, bedankt. Ik bedoel welke EE's in meerdere gta's voorkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ihoihfuire Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Zeg dat eerder voortaan ! Maarja ehh mischien die gruppe sechs? Of die steen in de vorm van een je-weet-wel-wat-ik-bedoel-het-rijmt-op-lik. Mvg soefian. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Nono... fout. Goed we zitten al op: • Pißwasser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 En E-cola en Anna Rex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 En E-cola en Anna Rex Nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Meerdere verwijzingen met 69, Gruppe Sechs (wat dus wel voorkomt in meerdere GTA's), Piswasser (ringel s doet het niet), meer kan ik nu even niet bedenken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Dat lachende gezichtje wat je ook terug kan vinden in GTA: VCS en GTA: LCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Dat lachende gezichtje wat je ook terug kan vinden in GTA: VCS en GTA: LCS. Dat is de laatste Het waren Pißwasser & hello Again Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Dus aan wie is het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2010 Ik denk aan mij, dus hier de volgende vraag: Waar vind je de sleutel tot Rockstar Games? Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 Ik denk aan mij, dus hier de volgende vraag: Waar vind je de sleutel tot Rockstar Games? Succes! Klik hier voor de achivements op wikigta.nl Dan is het de jeweled key die je krijgt als je alle 21 safehouses krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.