Flitskikker Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2010 Helemaal goed! Jij mag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 Dat = mooi: Wat is er aan de hand met de kaart van GTA CTW? Dan bedoel ik niet zit er een fout in de kaart, maar wat is ermee? supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 Hij is anders dan GTA IV, GTA Ballad if gay Tony en GTA Lost and Damned. Dit is is omdat er een eiland(weet de naam niet) is weg gelaten zo dat de spel neit te veel GB krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 Hij is anders dan GTA IV, GTA Ballad if gay Tony en GTA Lost and Damned. Dit is is omdat er een eiland(weet de naam niet) is weg gelaten zo dat de spel neit te veel GB krijgt. Nee, maar het zit er in de buurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2010 Voor de verandering stel ik wel een nieuwe: Waar komt het zwaard van huangs familie van daan? (waar hij voor het eerst in de famillie komt.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2010 Huang Lee's vader heeft hem gewonnen tijdens een kaartwedstrijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2010 Huang Lee's vader heeft hem gewonnen tijdens een kaartwedstrijd. Next for Jesperkaj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2010 Iemand anders mag een vraag stellen. Ik weet er op dit moment geen een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2010 Ik zal wel even een vraag stellen. Wat kreeg je cadeau als je de game had gepre-orderd bij gamestop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2010 Een kogelvrije Patriot te verkrijgen bij de Auto Merchant? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 Een kogelvrije Patriot te verkrijgen bij de Auto Merchant? Het is bijna goed, het is een ander kogelvrij voertuig. Dit is wel ook niet het enigste dat je kon krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2010 Een kogelvrije Patriot te verkrijgen bij de Auto Merchant? Het is bijna goed, het is een ander kogelvrij voertuig. Dit is wel ook niet het enigste dat je kon krijgen. 2 missie's en een voertuig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2010 Volgens mij is het een Bulletproof Infernus bij Amazon. Bij de Gamestop krijg je $10.000 aan geld en goede wapens in het begin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2010 Volgens mij is het een Bulletproof Infernus bij Amazon. Bij de Gamestop krijg je $10.000 aan geld en goede wapens in het begin. Dit antwoord is volledig correct. De volgende vraag is voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2010 Van wie is deze uitspraak en in welke missie zegt hij deze uitspraak: It's like a petting zoo of disrespect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.