GuitarGuy666 Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2010 Noem alle 'wapens' die op voertuigen zitten. [table=header]voertuig|wapen firetruck|waterkanon Rhino|bommen Police Maverick|machine geweer Coast guard launch|geweer[/table] Dit was het. Alleen in de police maverick kan je niet vliegen. Bedoel je met mijn antwoord: dat is goed of bedoel je: dat is fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2010 Bedoel je met mijn antwoord: dat is goed of bedoel je: dat is fout? Het wachten is nu op Jesperkaj, die dat gaat beoordelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2010 Bedoel je met mijn antwoord: dat is goed of bedoel je: dat is fout? Het wachten is nu op Jesperkaj, die dat gaat beoordelen. Jesperkaj kon een vraag stellen, maar die gaf hij weg waarop ik een raadsel gaf. Toen stelde hij eenb vraag terwijk ik #@! een vraag stelde! Mijn vraag werd als niog beandwoord en door gegeven aan Jesperkaj(wat hij eigenlijk niet verdiend). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Omdat jij het zo'm raar berichtje had neergezet en pas later nadat ik een andere vraag had gesteld je bericht had aangepast, zie verder je aanpassingstijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Omdat jij het zo'm raar berichtje had neergezet en pas later nadat ik een andere vraag had gesteld je bericht had aangepast, zie verder je aanpassingstijd. Wat bedoel je? heb k het goed of fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Omdat jij het zo'm raar berichtje had neergezet en pas later nadat ik een andere vraag had gesteld je bericht had aangepast, zie verder je aanpassingstijd. Wat bedoel je? heb k het goed of fout? Nee, m'n vorige bericht doelde niet op jou. Ik mis er eentje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2010 (bewerkt) voertuig wapen firetruck waterkanon Rhino bommen Police Maverick machine geweer Coast guard launch geweer destroyer ook een geweer misschien deze de dragon wagon.. vuur? ik kan het me niet meer herrineren. Bewerkt: 3 november 2010 door blackops Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 Volgende voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 ik heb geen inspiratie. op welke systemen is CTW uitgekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2010 PSP, DS, iPad, iPod Touch/iPhone. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2010 PSP, DS, iPad, iPod Touch/iPhone. Dit hierboven, en een emulator voor de PC. (niet door r* gemaakt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2010 PSP, DS, iPad, iPod Touch/iPhone. Dit hierboven, en een emulator voor de PC. (niet door r* gemaakt ) Vergeet niet dat emulators nog altijd illegaal zijn en dat de spellen die via een emulator worden gespeeld zijn nageboost van een ander systeem. (In dit geval waarschijnlijk van de PSP.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Ik stel wel een nieuwe vraag, omdat het de vraagsteller gen antwoord heeft gegeven. Hoeveel voertuigen, missies, submissies en chalanges zijn er in GTA CW? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 60 missies (NDS versie) 65 missies (PSP versie) 24 challenges 7 submissies 71 voertuigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2010 Ik had de vraag van mij wat moeilijker verwacht, maar de volgende Is voor jouw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.