Svenie Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Welk personage rijdt in een Cognoscenti? Wu Kenny Lee:P Dat klopt, maar hij is niet de enige. Op het einde van de missie Grave Situation zie je Rudy D'Avanzo in een donkere Cognoscenti vertrekken. Als ik me goed herinner is het ook zijn vluchtwagen enkele missies later, wanneer je er achter komt dat hij je diensten misbruikt heeft. Bewerkt: 19 december 2010 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Welk personage rijdt in een Cognoscenti? Wu Kenny Lee:P Dat klopt, maar hij is niet de enige. Op het einde van de missie Grave Situation zie je Rudy D'Avanzo in een donkere Cognoscenti vertrekken. Als ik me goed herinner is het ook zijn vluchtwagen enkele missies later, wanneer je er achter komt dat hij je diensten misbruikt heeft. Die twee kloppen, maar er is er nog één. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Welk personage rijdt in een Cognoscenti? Wu Kenny Lee:P Dat klopt, maar hij is niet de enige. Op het einde van de missie Grave Situation zie je Rudy D'Avanzo in een donkere Cognoscenti vertrekken. Als ik me goed herinner is het ook zijn vluchtwagen enkele missies later, wanneer je er achter komt dat hij je diensten misbruikt heeft. Die twee kloppen, maar er is er nog één. Xin Shan in de missie 'Xin of the Father'. Tevens de wagen waarin hij ook het loodje legt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Klopt, jou beurt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Waarom moest Kenny 'Yu Jian' stelen voor Hsin Jaoming? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Waarom moest Kenny 'Yu Jian' stelen voor Hsin Jaoming? Hsin Jaoming wilde zijn loyaliteit testen door hem het zwaard te laten stelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Waarom moest Kenny 'Yu Jian' stelen voor Hsin Jaoming? Hsin Jaoming wilde zijn loyaliteit testen door hem het zwaard te laten stelen. Goed wetende dat hij hiervoor zijn eigen broer zou moeten doden. De volgende is voor jou. Bewerkt: 20 december 2010 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Met welke reden komt Wu Lee wanneer Hsin Jaoming Huang Lee aanwijst als de rat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Dat Kenny ook al zijn broer kwijt is en Hsin hem dat niet aan kan doen. Ook zal hij samen met Huang uitzoeken wie wel de rat is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Goed!! Volgende voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Welk personage maakt steeds grapjes over penissen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Welk personage maakt steeds grapjes over penissen? Huang zelf maakt wel verscheidene opmerkingen omtrent penissen, en dan voornamelijk tegenover Zhou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2011 Jou beurt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2012 Ik denk dat Svenie niet meer gaat dus dan stel ik een vraag Waardoor wordt Hsin vermoord? >>> Door Asphalt: Eerst proberen Svenie te contacteren. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2012 volgens mij moest je hem vermoorden met een zwaard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.