Jump to content

GTA Chinatown Wars quiz

Svenie

Recommended Posts

Kenny vraagt aan Hsin of hij het zwaard nog steeds wil hebben en slaat er hem mee neer.

Laatste missie van gta cw ;D

Het klopt dat Kenny Hsin neerslaat met Yu Jian, maar het is echter niet duidelijk of hij hierdoor sterft. Het gesprek tussen Hsin en Huang, nadat die zijn oom heeft vermoord versterkt deze twijfel alleen maar. Persoonlijk denk ik eerder dat Hsin gearresteerd wordt door Heston dan dat hij het loodje legt, maar we weten het dus niet.

Dutchy3010 heeft dus het goede antwoord op je vraag gegeven lijkt me.

Delen op andere websites

Het lijkt me niet dat Hsin dood gaat, dat heb ik er in ieder geval nooit in gezien... Als Hsin dood gaat, wie in die kamer zou Heston dan nog gevangen kunnen nemen? Nee, eind goed al goed, Huang vermoord degene die zijn vader vermoord heeft én Heston heeft eindelijk zijn "bust". Het verhaal had m.b.t. Heston redelijk een open einde gehad als hij niemand had kunnen arresteren... Voor iemand die de speler door het verhaal heen heeft gesteund, moet dat niet zo aflopen lijkt mij. Kortom: Hsin gaat niet dood, maar de gevangenis in.

Svenie, ga je gang, aangezien de laatste vraag (vorige pagina) voor jou was. knipoog.gif

Delen op andere websites

Dat zou inderdaad een goed antwoord kunnen zijn, maar The Lost is een gang waarvan je geen drugs kunt kopen of aan kunt verkopen. Het is dan ook logisch dat zij over geen drugsbusje beschikken. Het antwoord moet je met andere woorden gaan zoeken tussen de gangs die wel bij het drugsdealen betrokken zijn.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...