xoex23 Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2012 (bewerkt) Na het behalen van de missie Excess Delivery's met een gouden medaille kun je in plaats van 50, 100 drugs in je tas meenemen. Bewerkt: 27 december 2012 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2012 Ja! Jij mag weer een vraag stellen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2012 Wat gebeurt er als je de cheat :LOADOA uitvoert op de ipod/iphone? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2012 Dan krijg je wapenset 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 Onze nyltje weet alles, dus ook deze, hij is dus voor nyltje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 Ja ik weet alles [uit](m'n)[hoofd] -echt- ~waar~ Wanneer werd Gta Chinatown Wars aangekondigd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) 15 juli 2008 Op sommige vragen is ook wikigta mijn vriend Bewerkt: 28 december 2012 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 Goed! Ha, amateur! Ik doe het gwn [HEleMAAll]]] uit{}{} mn(hoofd!!) :D:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 Oh, maar dan zal dé expert deze ook wel uit zijn hoofd kunnen Hoeveel kost de safehouse in Northwood, en heeft deze een garage? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 Tuurlijk weet ik dat uit m'n hoofd! ()()()(&&#% :D Dat huis kost 9000$ en het heeft een garage. :) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2012 (bewerkt) Woowwwie, jij doet echt alles uit je hoofd hé? Volgende voor de CTW kenner van Gtaforum.nl Bewerkt: 29 december 2012 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2012 Deze moet je wel uit je hoofd weten: Hoe heet de oom van Huang? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2012 De moeilijkheidsgraad van de laatste vragen is echt laag, het lijkt me het geschikte moment om eens te reageren om zo een volgende en meer uitdagendere vraag te kunnen stellen. Het antwoord op bovenstaande vraag is: Wu "Kenny" Lee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2012 Ja dat is goed. Maar het was wel een vraag die je uit je hoofd moest weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2012 Welk voertuig bevindt zich op volgende coördinaten: 285,160. Ik geef nog de volgende tip mee: het is een voertuig dat in Algonquin terug te vinden is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.