Jesperkaj Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Nu klopt het antwoord. Volgende voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Sorry maar ik heb al zo lang geen CW gespeeld dat ik niks weet. De volgende mag een vraag doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 een moeilijke..... wat van alle PSP gta's heeft chinatown wars niet in de naam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Chinatownwars heeft niet stories achter de naam staan, terwijl Vice City Stories en Liberty City Stories dat wel hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2013 ja goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2013 Wat is er met deze plaats aan de hand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2013 Daar ligt 't Tw@ Internet cafe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 (bewerkt) Dat is niet het antwoord wat ik zoek, het ligt er wel maar ik bedoel wat anders. Ik wil de pratende peer bedanken voor het sturen van een remember pb. Bewerkt: 14 januari 2013 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2013 Daar is een Random Character te vinden. Selma genaamd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2013 Is daar Ju Jian niet te vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2013 Daar is een Random Character te vinden. Selma genaamd. Dit is wat ik wou horen, volgende voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2013 In welke voertuigen kun je de Vigilante missies voltooien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2013 Police Patrol Noose Enforcer FBI Rancher Je kan tijdens een een viligante missie trouwens over stappen naar een voertuig dat je zelf wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2013 Ik reken hem goed. Het juiste antwoord is dus: elke auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2013 (bewerkt) Edit: En Xoex was me voor, raar dat je soms wel een melding krijgt dat er een post is gemaakt in de tijd dat je aan het typen bent en soms niet. Bewerkt: 22 januari 2013 door TalkingPear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.